Trajikomik Yangın Söndürme Mücadelesi - Uşak

izgago izgago diyor ki;
Uşak'ta otomobilinin arkasına bağlı olan saman balyası yüklü römorku alev alan vatandaşların çaresizlik içinde yangına müdahale etmesi anında yaşananlar kameraya böyle yansımış. Yangının ise yoldan geçen başka bir araçtan atılan sigara izmaritinin sebep olduğu düşünülüyormuş efendim.
Kategori: Haber
sitene ekle
Etiketler: uşak saman saman balyası yangın söndürme itfaiye haber
0 13 Mart 2018
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • prens charles
    prens charles 13 Mart 2018 - 13:46Römork Renault'nun arkasına bağlı. Dayılar keyifle sigaralarını tüttüre tüttüre gidiyor. Sonra bir tanesi izmariti camdan fıyt diye dışarı atıyor. İzmarit rüzgarla samanların arasına giriyor. Rüzgarın da yardımıyla samanları tutuşturuyor. Sonra sigarayı atan dayı da yandan geçen başka bir arabadan atıldı diyerek yırtıyor. [ispiyonla]
    +20
  • essequibo
    essequibo 13 Mart 2018 - 13:38dayı az daha oynasaydın bütün uşak'ı yakıyodun [ispiyonla]
    +12

Tüm Yorumlar

  • esssrarengiz
    esssrarengiz 14 Mart 2018 - 21:23"götünü yıkarken amını batıran karılar" benzetmesi cuk diye oturur [ispiyonla]
  • frankel1988
    frankel1988 14 Mart 2018 - 02:24Ulan milletin tarlasını yakacaklardı az kalsın beyinsizler [ispiyonla]
  • vandalist
    vandalist 13 Mart 2018 - 15:46hiçbir şey yapmayıp öyle karşıdan mal gibi izleseydi daha az zararla yırtardı [ispiyonla]
    +1
  • xparker
    xparker 13 Mart 2018 - 14:49Dayı ne yapıyorsun aq harlaya harlaya samanları bütün yola yaydığın yetmedi bi de tarlaya attın römorku :D aq delisi [ispiyonla]
    +1
  • prens charles
    prens charles 13 Mart 2018 - 13:46Römork Renault'nun arkasına bağlı. Dayılar keyifle sigaralarını tüttüre tüttüre gidiyor. Sonra bir tanesi izmariti camdan fıyt diye dışarı atıyor. İzmarit rüzgarla samanların arasına giriyor. Rüzgarın da yardımıyla samanları tutuşturuyor. Sonra sigarayı atan dayı da yandan geçen başka bir arabadan atıldı diyerek yırtıyor. [ispiyonla]
    +20
  • essequibo
    essequibo 13 Mart 2018 - 13:38dayı az daha oynasaydın bütün uşak'ı yakıyodun [ispiyonla]
    +12
  • 1234burak
    1234burak 13 Mart 2018 - 13:37saman nedir ya saman ama o kadar pahalı ki bu meret çiftcinin köylünün bunu alması zor bu şekil adamın emekleri heba olunca acıyor insan heba diyorum emekler siz düşünün saman fiyatlarını [ispiyonla]
    +4
  • Mustafacan26
    Mustafacan26 13 Mart 2018 - 13:29yasa gereği her araçta yangın söndürme tüpü olması gerekiyor ama ben bile biraderden alıyorum. O da babamdan alıyor falan filan [ispiyonla]
    -3
  • murriko
    murriko 13 Mart 2018 - 13:24adam gariban bi dayı muhtemelen. reno12 taksi, sanayi çıktısı bi römork. hayvancıklara kilosu bilmem kaç liradan aldığı saman balyaları... bi de büyük ihtimal bi orospu çocuğu yüzünden yanmış hepsi. hiç de trajikomik değil gayet de tajik görüntüler. [ispiyonla]
    +2
  • benimadimcemil
    benimadimcemil 13 Mart 2018 - 13:24bi gun arkadasin dayisi arabayla gidiyor. bi bakiyor onde bir arac alti alev almis basmis gidiyor. dayisi da abaniyor gaza. kornalar falan filan bayagi kovaliyor arabayi. sonunda araba bir yerde duruyor. arabadan 4 adam iniyor ellerin tufekler. ne var lan aq ne istiyon ne haa diye dayinin arabasina hucum ediyorlar. dayi arabayi gosterip olm arabaniz yaniyor lan diyor. bunlar vay oyle mi falan derken araba bildigin duman alti oluyor. bir sekilde araba biraz yansada kurtuluyorlar. adama bayagi tesekkur falan ediyorlar. meger arabanin altina bir saman balyasi sikismis. yolda da surterken surterken alev almis. bu da boyle bi hikaye. [ispiyonla]
    +3
© 2004 - 2018 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...