BMW 7 E32 Serisi Üretimi

mkyb mkyb diyor ki;
1986-1994 arası üretilen efsane kasanın üretim aşamasını izleyeceğiz.
Kategori: Nostaljik
sitene ekle
Etiketler: bmw bmw e32 1986 1994 almanya alman panzeri alman kurdu
6 20 Mart 2018
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • toseelinks
    toseelinks 20 Mart 2018 - 17:16adamlar bizim yerli ve milli adamsız aracımızı kıskanıp 50 yıl öncesinden robotik üretim tesisi kurmuşlar [ispiyonla]
    +9
  • benimadimcemil
    benimadimcemil 20 Mart 2018 - 16:20ulkemizde su marka resmen kro arabasi olarak harcandi. [ispiyonla]
    +8

Tüm Yorumlar

  • anasiningozu
    anasiningozu 21 Mart 2018 - 23:20zengin olursam bi tane bu kasa 740, bir tane e30m3, bir tane de e190 mercedes alıp hafta sonları gezecem. çok kral arabalar ama hepsi günümüzde memlekette keko arabası biliniyor [ispiyonla]
  • buvideoyayorumyapmak
    buvideoyayorumyapmak 21 Mart 2018 - 00:17bu kasaya bitiyorum ya [ispiyonla]
  • sheldon cooper
    sheldon cooper 20 Mart 2018 - 20:45Adamlar cidden 2030'da Türkler bunu yapar diye kıskanıp, ta 1986'da bunları yapmışlar. [ispiyonla]
  • sercanaydintr
    sercanaydintr 20 Mart 2018 - 20:42Bok ettin bayan :D [ispiyonla]
  • onr01
    onr01 20 Mart 2018 - 20:10abi şu ülke tarihte defalarca yıkıldı defalarca tahrip edildi insanı yok edildi en büyügüde 70 sene önce yaşadı ama banamısın demedi ayaga kalktı yeniden yapıldı ulan bunlada yetinmeyip dünya değeri markalar yaratıldı, yani bu nasıl bir iştir ya nasıl birşeydir bunlarıb olayı nedir abi ya disiplin yada çalışmak değik ya bu olay başka bişe, [ispiyonla]
  • akıkapasitörü
    akıkapasitörü 20 Mart 2018 - 19:39ulan kendimi bildim bileli bu modele hastayım. [ispiyonla]
    -1
  • boraben
    boraben 20 Mart 2018 - 19:11ulan ne güzel araba hala gideri var bizim çakallar yüzünden insanların önyargısı var şu yavrulara [ispiyonla]
    +3
  • yok ulan işte
    yok ulan işte 20 Mart 2018 - 18:07şu kasa hala nefis hala albenili değil mi beyler?

    https://i.hizliresim.com/PlVglO.jpg
    [ispiyonla]
    +1
  • nietschezsimdi
    nietschezsimdi 20 Mart 2018 - 17:47eger bi ortamda 'alman araba markalari batacak, vw zaten milleti kazikladi, onlarin teknolojisine ulasiriz nolacak' gibi cumleler kuruluyorsa uzun uzun anlatmayin, belgesel de izletmeyin gerci zaten izlemeye tahammulu olmayacak, sadece bu videoyu acip izletin. hirstan kendi gotunu sikmeye calisacaktir. Sonrasinda ortamdan uzaklasin. mission completed [ispiyonla]
    +2
  • toseelinks
    toseelinks 20 Mart 2018 - 17:16adamlar bizim yerli ve milli adamsız aracımızı kıskanıp 50 yıl öncesinden robotik üretim tesisi kurmuşlar [ispiyonla]
    +9
© 2004 - 2018 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...