Sprey Boya ile Ayakkabı Boyayan Yurdum İnsanı

exixiz exixiz diyor ki;
Yurdum insanlarını şimdiye kadar yaptıkları bir çok ilginç hareket ile izledik. Bu vatandaşlarda ayakkabıyı sprey boya ile boyayarak bir ilke imza atmış.
Kategori: Türk İşi
sitene ekle
Etiketler: Sprey Boya yurdum insanı Türk İşi komik video Komik Videolar İzle Sosyal Medya Fenomenleri komik videolar komik komik video fenomenler yurdum insanı
0 22 Mart 2018
Yorumlar
Yorum Yaz

Tüm Yorumlar

  • oanniyah
    oanniyah 06 Ekim 2018 - 20:10önümüzdeki 1 ay içinde şu haberi görebiliriz: yere çıkan şekli göte benzeten bir vatandaş olur şikayet eder kameralar gelir röportaj yapar: "valla çoluğumuz çocuğumuz geçiyor kim yaptıysa cezalandırılsın" falan der. [ispiyonla]
  • tipico17
    tipico17 30 Nisan 2018 - 19:58hamsi beyin [ispiyonla]
  • ugor59
    ugor59 23 Mart 2018 - 01:18Beni de çek insanlar bu salak kim dediklerinde cevap bulabilsinler [ispiyonla]
    +6
  • westxx
    westxx 22 Mart 2018 - 23:42spreyli olanın muteahhıt olduguna kalıbımı basarım
    diğeri malum
    [ispiyonla]
    +2
  • Salih1992
    Salih1992 22 Mart 2018 - 22:43Bunu yapıp o garibanla alay ediceğinize bir çift ayakkabı alıp videosunu çekseydiniz bizde sizi ayakta alkışlasaydık. [ispiyonla]
    +4
  • sirreddot
    sirreddot 22 Mart 2018 - 22:43@torphedo1912 olaya bu kadar pozitif baktığım için özür dilerim kardeşim. Haklısın. [ispiyonla]
  • dedekorktuk
    dedekorktuk 22 Mart 2018 - 19:07oglum ülkede ne garipler var şuna seviniyor amk 3 liralık ayakkabı boyası alaydınız amk [ispiyonla]
  • torphedo1912
    torphedo1912 22 Mart 2018 - 18:47laz kafasını siktiklerim ebeyin amı gibi oldu diye methiyeler düzüyo sen gazete sereydin diyon kardeş. sence bunu düşünebilmesi yada önemsemesi gibi bi ihtimai mümkün mü? [ispiyonla]
    +10
  • Emek-hirsizi-BY
    Emek-hirsizi-BY 22 Mart 2018 - 18:10allah razı olsun [ispiyonla]
    +2
  • sirreddot
    sirreddot 22 Mart 2018 - 17:14Ya madem bu siki yiyeceksiniz. Altına bir tane gazete kağıdı serin. Kaldırımın anasını siktiniz. [ispiyonla]
    +2
© 2004 - 2018 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...