Hayatımı Anlatmaya Kalksam Üzülürler - Aleyna Tilki

nefer35medya nefer35medya diyor ki;
Amerika’dan geçen hafta dönene Aleyna Tilki, Bostancı Gösteri Merkezi’nde gerçekleştirdiği prova sonrası verdiği röportaj...
Kategori: Televizyon
sitene ekle
Etiketler: aleyna tilki röportaj televizyon ünlüler
1 23 Mart 2018
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • akıkapasitörü
    akıkapasitörü 23 Mart 2018 - 23:0316 yaşına kadar ben anlatsam müslüm baba diye jiletlemeye başlarsın kendini kardeşim, abuk subuk konuşma paran pulun, ailen, sağlığın her bokun var, sıçtırma müziğine.
    +23
  • silentguard
    silentguard 23 Mart 2018 - 23:29Bunu bostancı LUNAPARK'ta anlatması..
    +19

Tüm Yorumlar

  • felekbizegulmez
    felekbizegulmez 24 Mart 2018 - 23:40bu kadar andavalın salağın olduğu bir ülkede köşeyi dönemeyen kardeşlerim yalnız değilsiniz
    • ninno
      ninno 24 Mart 2018 - 22:24bombok bir jenerasyon amk
      • alexius
        alexius 24 Mart 2018 - 19:09bu kız 18 inde falan değil bu kız 23-24 yaşlarında
        +1
        • kemalkılıcdaroglu
          kemalkılıcdaroglu 24 Mart 2018 - 14:53Senin gibi dangalakların böyle çabucak şöhret olmasına üzülüyorum
          • karbaykuşu
            karbaykuşu 24 Mart 2018 - 11:03senin varlığın üzüntü sebebi, seni her gördüğümde bu ülkeden bir bok olmaz diyorum kendi kendime, gelecek kaygısı başlıyor bende.
            +1
            • heheha
              heheha 24 Mart 2018 - 11:00ne oldu da uzulecegiz? ibrahim tatlises gibi magarada mi dogdun,sefillik mi gordun.sen dogdugunda telefon vardi lan.

              ailevi olarak bir sey mi oldu ?.ailevi sorun yasamayan mi var ?

              bu kiz hakikaten gerizekali.mal dedigimiz kizlardan.bir ise girse patron salakligindan dolayi hemen atar.
              • muratboran1980
                muratboran1980 24 Mart 2018 - 09:10evet doğru barby bebek istedi ancak 2 saat sonra alındı.bunu değil bunu meşhur eden milletin taaaaaaa
                • boozer
                  boozer 24 Mart 2018 - 08:41olmayan hayatını sikeyim
                  • wwwwwwww
                    wwwwwwww 24 Mart 2018 - 06:57bi akıkapasitörünün ne gibi derdi olur amuğagoyim şarj problemi mi var nedir
                    +1
                    • nrll
                      nrll 24 Mart 2018 - 02:49üfff trash amk yaa
                      +3
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...