Hocamız ile Çiş ve Bok Yeri Üzerine

ay2149891130 ay2149891130 diyor ki;
Evet, canım Türkiyem gün geçmiyor ki 'hocalardan' garip açıklamalar gelmesin.
Bu sefer 'hocamız' kadınların Kapanmasını, farklı olarak ele almış.
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: Hoca kadın türban çiş bok
0 05 Nisan 2018
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • oxygenedokuz
    oxygenedokuz 05 Nisan 2018 - 11:29Olm adam anamıza, eşimize, kızmıza küfür ediyor. Bize küfür ediyor, deyyus diyor, domuz diyor.

    Küfüre küfür...
    [ispiyonla]
    +15
  • yumusakadam
    yumusakadam 05 Nisan 2018 - 11:43Şivesinden, konuşma şeklinden, tipinden anlayacağımız üzere bu herif Menzil tarikatından. Ateistler bile bunlar kadar şirke düşmemiştir emin olun. Şeyhlerini Hz Muhammed'i bırak Allah'ın sıfatlarıyla eş tutuyorlar :D [ispiyonla]
    +12

Tüm Yorumlar

  • akıkapasitörü
    akıkapasitörü 07 Nisan 2018 - 22:48ulan şirke girmekten nasıl bir zevk alıyorsunuz amk? bu menzil tarikatinden bir arkadaş vardı, haram helal ayaklarında sürekli, bir iş yaptırdım buna depodaki yeni mallar istiflenecek yanına başka eleman daha almış giderken geldi iki kat para istiyor uyanık. Neden? dedim, eleman tuttum dedi. Bana mı sordun elemanı çağırırken dedim yok dedi. o halde kendi cebinden ver ben arkadaşımsın diye seninle anlaştım dedim. başladı haramdan helalden girmeye... Ben haram mı yiyorum şimdi dedim, cevap vermedi, o halde sen haram yiyorsun öyle mi dedim, itiraz etti, başladı gavstı, allah dostuydu, dur dedim kardeşim, al seninle anlaştığım para burda, diğer elemanla ilgili sıkıntın seni bağlar, aynı işi tek başına daha önce yaptın, önceden söyleseydin tut eleman derdim veya başkasıyla anlaşırdım dedim bozuldu söylene söylene siktir olup gitti. Daha da görmedim. Taşeron tutmuş benden habersiz beni yolacak amına kodumun [ispiyonla]
  • oglumberke
    oglumberke 05 Nisan 2018 - 22:59bu dayının bakışında hayır yok. bu dayıyı gençken bademlemişler. böyle puşt gibim ibne gibim bakıyor. [ispiyonla]
    +2
  • afakesenen
    afakesenen 05 Nisan 2018 - 22:17SANANE YARRAM :d [ispiyonla]
    +2
  • otlakçı
    otlakçı 05 Nisan 2018 - 20:29Tam olarak anladmadım, ne günah olmuş beyler? Son gelişmeleri de tam olarak takip edemiyorum zaten bu sefer ne günah olmuş. [ispiyonla]
    +1
  • kemalkılıcdaroglu
  • shola79
    shola79 05 Nisan 2018 - 19:43sakalına sıçtığımın bok torbası [ispiyonla]
    +2
  • clinteastwoodd
    clinteastwoodd 05 Nisan 2018 - 17:00Tabii böyle şeyler Mars da su aramaktan daha önemli. [ispiyonla]
    +2
  • frankel1988
    frankel1988 05 Nisan 2018 - 16:36Siktir orospu çocuğu. Bunlar şeytanın vücut bulmuş hali beyler. [ispiyonla]
    +4
  • saatitakipeden
    saatitakipeden 05 Nisan 2018 - 16:19Bizim akrabalardan biri bunlara sardıydı bir ara. Bu onlardan mı bilmiyorum da aralarında pek de fark olacağını düşünmüyorum.Menzil'e sarmıştı bizimki. Neyse bir anlatıyor bir anlatıyor şey diyor işte gavs geçerken kadınlar eğilirdi diyor eğer bir kadın gavsı görürse çığlık atar diyor.Niye bakmıyorsunuz ne olur dediydim. Yok dedi nurundan bakamıyoruz dedi. Amk :D Sonra bunlar cocunu da götürüyordu dedim sen nabıon la senin ne işin var ta Adıyaman'da dedim. Bunu odada sormuştum ailesi yokken " amk amelelik yapıyorum işte yok çorba getir , pilav götür git kola al gel falan ayağına bütün işi bize yaptırıyorlar gavs torunları oturuyor demişti.
    Neyse bunlar konuşuyordu işte o zaman hafta sonu eşmeye (sapanca'nın karşısı) geliyormuş falan dediler. Ben de merak ettim pederle gittik falan bir ev var amk tripleks mi nedir bahçeli falan göle sıfır caminin yanında. Dedim baba kuralım bir tarikat bune amk. Özetle arkadaşlar gülün geçin bunlara uğraşılmaz. Durumunuz varsa da atın kapağı güzel bir ülkeye yaşayacağınız 70-80 sene onu da buralarda heba etmeyin amk.
    [ispiyonla]
    +3
  • hknkszk
    hknkszk 05 Nisan 2018 - 16:13d100 dediği, bizim bildiğimiz e-5 değil mi oğlum [ispiyonla]
    +2
© 2004 - 2018 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...