İşimi Geri İstiyorum - Füsun Demirel

ByCilekeS ByCilekeS diyor ki;
3 yıl önce verdiği bir röportajın yanlış anlaşılarak hem kariyerini hem hayatını etkilediğini söyleyerek Instagram hesabından sitem eden Füsun Demirel, konuştu. Demirel, "Asla terörden yana olmadım, bu mümkün değil. İşimi de itibarımı da geri istiyorum" dedi.
Kategori: Televizyon
sitene ekle
Etiketler: fusün demirel isyan etmek işimi geri istiyorum rol almak
5 10 Nisan 2018
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • boozer
    boozer 10 Nisan 2018 - 10:50gerilla annesi olmak isterdim diyene su yok siktir git “acıma acınacak hale dönersin” [ispiyonla]
    +52
  • forewien
    forewien 10 Nisan 2018 - 10:54aç kalınca yan çizmiş sanatçımsı. ulan bari arkasında durun o kokuşmuş ideolojinizin. [ispiyonla]
    +39

Tüm Yorumlar

  • ay1893426491
    ay1893426491 15 Nisan 2018 - 23:04yarın bir gün bir senaryoda yer bulur siz merak etmeyin [ispiyonla]
  • joshua52
    joshua52 11 Nisan 2018 - 18:37cok gerizekali var. kadin gencligimde diyor 70ler amk daha pkknin adin sani yok gerilla baska birsey hala anlamiyorsunuz. sanki pkk osmanldan beri var amk comarlari biraz donemin ne olduguna bakarak karar verin [ispiyonla]
    -3
  • egoistte
    egoistte 11 Nisan 2018 - 00:39be amına koduğum madem öyle idi bahsettiğin ispanyol çetelerdi de niye dağa çıkacaktım dedin niye bugün söylediklerni o zaman söylemedin . aq pkk yandaşları siktirin gidin bu memleketten artık aç kalınca köpekleşiyorsunuz dicem o hayvan bile sizden mert . ideolojiymiş sizi ideo diye diye sikerim [ispiyonla]
    +5
  • fakaryuduing
    fakaryuduing 10 Nisan 2018 - 23:23yaa siktir git işte kürdistan nereyse orada iş bak :D aq teröristi [ispiyonla]
    +8
  • serdarkara
    serdarkara 10 Nisan 2018 - 22:51Sen işi bilmiyorsun. Bak iboya megri megri diyordu, şimdi yaylalar yaylalar diyor. [ispiyonla]
  • 123asd123
    123asd123 10 Nisan 2018 - 22:28Yoksa siz Gerilla kelimesini sadece PKK ile özdeşleştirenlerden misiniz? Che Guevara da bir gerilla idi, Alman Faşizanlara karşı İtalyan dağlarında savaşanlar da gerillalar. Gerilla eşittir PKK demek değildir. Mesela Çerkez Ethem'in de verdiği mücadele bir gerilla savaşıdır. Kuvâ-yi Milliye'nin düzenli orduya geçmeden önce yaptığı eylemler de gerilla eylemleridir.

    Bu kadının burada PKK demek istediğini sanmıyorum. Yoksa bu kadına gelene kadar linç edilmesi gereken çok siyasetçi var.
    [ispiyonla]
    -6
  • raunk
    raunk 10 Nisan 2018 - 21:10sktirsin dağlara çıkmak istiyordun çıkarsın artık [ispiyonla]
    +9
  • joshua52
    joshua52 10 Nisan 2018 - 19:19sanatcimizin gencligi italya'ya gittiginde yil 70ler. yani kadinin hayalini kurdugu gerilla che gibi devrimciler en fazla deniz gezmisler yani. ortada henuz pkk diye bir orgut yokken bu kadin devrimci gerilla savascilarinin hayatini okumus etkinmis. gencligimdede oynamak isterdim diyor ki hakkidir. kim oynamak istemez. Deniz gezmisin hayati film yapilsa siraya girer oyuncular ben oynamak istyorum diye. kadini bahsettigi gerilla kavrami gunumuzde pkk ise o donemde baska birseydi. bunu anlamadan dinlemeden kadini hain ilan etmek cok yanlis. napti yani bu kadin adam mi oldurdu. rusvet mi verdi torpille adam mi yerlestirdi daga cikip ogretmen mi oldurdu. haksizlik etmeyin birilerine yaranacagiz diye. yarin gun gelir savundugunuz insanlar terorist diye yaftalanir o zamanda siz ayni muameleyi gorursunuz. ornekleri var gidin okuyun tarihi. vatanseverlikle hainlik arasindaki cizgi cok ince bir gecede tum vatanseverler hain olabilir [ispiyonla]
    -2
  • heheha
    heheha 10 Nisan 2018 - 18:54gerçek oyuncuymuş. [ispiyonla]
    +2
  • kenafir
    kenafir 10 Nisan 2018 - 18:21VERMİYORUZ SİE [ispiyonla]
    +1
© 2004 - 2018 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...