Pumaların Çiftleşmesi

izgago izgago diyor ki;
Güney Amerika kıtasında Patagonya bölgesinde bulunan dağlık kesimde pumaların çiftleşmesi turist kamerasına böyle yansımış efendim.
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: puma hayvanlar alemi hayvan videoları doğa yaşam vahşi doğa
2 10 Nisan 2018
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

Tüm Yorumlar

  • cihanda
    cihanda 11 Nisan 2018 - 00:4701.28 yavaş gir lan acıtma [ispiyonla]
    +2
  • tipico17
    tipico17 10 Nisan 2018 - 23:22la bi gidip gelseydin bari yenge heder oldu aq [ispiyonla]
    +4
  • imamerigi
    imamerigi 10 Nisan 2018 - 22:05aq hanzosu 2 git gel yapta hayvan rahatlasın. ben gerildim aq [ispiyonla]
  • ünal
    ünal 10 Nisan 2018 - 22:03sigarayı ben içerim aslan kardeşim. [ispiyonla]
    +2
  • ichtyanthropos
    ichtyanthropos 10 Nisan 2018 - 20:36artık hayvan videolarına da 18 gelsin. [ispiyonla]
    +2
  • torontospor
    torontospor 10 Nisan 2018 - 19:54üsttekide bu niye bağırıyor der gibi bakıyor. [ispiyonla]
    +5
  • frankel1988
    frankel1988 10 Nisan 2018 - 19:52Dişi görücü usulü zorla evlendirilmiş yeni gelinin gerdek gecesi baktığı gibi bakıyor amk, kaderine isyan eder gibi. [ispiyonla]
    +2
  • kemalkılıcdaroglu
    kemalkılıcdaroglu 10 Nisan 2018 - 19:46Kendimi röngenci ya da ifşa videosu izlermiş gibi hissettim. [ispiyonla]
    +4
  • boraben
    boraben 10 Nisan 2018 - 19:29amına koyum porno vidyosu gibi bi de sikiş saniyesinin linkini vermişler :DD [ispiyonla]
    +9
  • alucrali
    alucrali 10 Nisan 2018 - 19:05çiftleşin aslanlarım soyunuz tükenecek yoksa. beline kuvvet yiğidim [ispiyonla]
    +9
© 2004 - 2018 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...