Roma Başkanını Havuza Atan Taraftarlar

exixiz exixiz diyor ki;
Milli futbolcumuz Cengiz Ünder’in forma giydiği İtalyan ekibi Roma, Şampiyonlar Ligi'nde Barcelona'yı eleyerek tarihi bir başarıya imza atarken Kulüp Başkanı James Pallotta’da taraftarlarla birlikte bu tarihi başarıyı kutlamış. Zaferin coşkusunu sonuna kadar yaşayan İtalyan taraftarlar kulüp başkanı James Pallotta’yı Roma’da bulunan Piazza del Popolo meydanı’ndaki havuza atmış.
Kategori: Spor
sitene ekle
Etiketler: Cengiz Ünder James Pallotta Roma spor videoları futbol
3 11 Nisan 2018
Yorumlar
Yorum Yaz

Tüm Yorumlar

  • edgar90davids
    edgar90davids 12 Nisan 2018 - 10:29@camlwhite fakirlik işte hocam bende aynını düşündüm inan [ispiyonla]
  • sahin t
    sahin t 11 Nisan 2018 - 22:02@skip Bizde olsa başganın amına koyarlardı (örn. sivasspor taraftarı) [ispiyonla]
  • frankel1988
    frankel1988 11 Nisan 2018 - 17:40Dün gece daniele de rossi karizmasiyla İtalyan erkeklerini gene zirveye taşıdı amk. piçin ismi bile güzel. Bir de bizlere bak; mahmut, Osman, Emrullah, İsmail, Ahmet, Mehmet.. [ispiyonla]
    +5
  • ay763480476
    ay763480476 11 Nisan 2018 - 17:06biz barcelonaya 3 atıp yensek baskanı bırak havuza atmayı neler neler yaparız. [ispiyonla]
  • skip60.
    skip60. 11 Nisan 2018 - 16:08Bizde olsa tayyibin 200 koruması yukarıda polis helikopteri ve çomarların ise mehter marşıyla ^Reis^ diye seslenişlerini duyardık. Bide şu görüntüyü izleyince ne güzel diye duygulanıyorum aq [ispiyonla]
    +14
  • camlwhite
    camlwhite 11 Nisan 2018 - 15:52adamın cebindeki para bok yoluna gitti,hele birde telefon varsa of of,böyle durumlarda neden bu düşünceler beynimi kemirir ki banane de geç amk işte ama olmuyor [ispiyonla]
    +11
  • hoppakoppa
    hoppakoppa 11 Nisan 2018 - 15:35Fenerliler sizde aziz yıldırımı atın lan havuza biriside girip kafasına bassın kurtulun artık [ispiyonla]
    +4
© 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...