Yağmur Sarıoğlu'nun Dubai'de Zipline Yapması

izgago izgago diyor ki;
Sabri Sarıoğlu'nun eşi Yağmur Sarıoğlu, Dubai'de 1 kilometre uzunluğundaki ve 170 metre yüksekliğinde parkurda macera dolu bir eğlence yaşamış. Zipline yapan Yağmur Sarıoğlu heyecan dolu anların videosunu sosyal medya hesabından paylaşmış efendim.
Kategori: Televizyon
sitene ekle
Etiketler: yağmur sarıoğlu sabri sarıoğlu dubai zeplin ünlüler magazin
0 13 Nisan 2018
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • nstm
    nstm 13 Nisan 2018 - 15:39sokakta görse sabrinin yüzüne bakmaz golddigger [ispiyonla]
    +15
  • cincibirgazoz
    cincibirgazoz 13 Nisan 2018 - 16:24Şu kadını övenlere soruyorum sizce de Sabri futbolcu olup milyonlar götürmesi bu kadının onun suratına bakar mıydı? [ispiyonla]
    +10

Tüm Yorumlar

  • Nolacağdı
    Nolacağdı 14 Nisan 2018 - 12:08ULAN İPNELER PİLOT OLMUSTA EVDE KOS KOS OTURMUYORMUS BİR ÇOK TOPCU KARISINDAN İYİMİŞTE CART CURT BI SIK BILMEDEN AFAKI KONUSMAYIN, BU BAYANIN MEZUN OLDUGU AFA ACADEMY' DEN PILOT CIKMAK ICIN GEREKLI UCRET TAKRIBI 100-120 BIN EURO ARASI. HAVADAN MI GELDI O KADAR PARA? [ispiyonla]
    +4
  • uniquetear
    uniquetear 14 Nisan 2018 - 00:46sabri şuan takım kampında karıda oradan oraya gidip gözüne kestirdiğiyle sikişmiyorsa bir şey bilmiyorum [ispiyonla]
    +4
  • vandalist
    vandalist 13 Nisan 2018 - 23:13popüler yorumlara bak ikisi de kopyala yapıştır. size ne aml bakar bakmaz. biriniz konuya gelsin amk. önceden bangi jumping yapmak isterdim şimdi bunu gördüm bu daha çok cezbetti. umarım bir gün buna para verince koymayacak maddiyatta olursam yapacam [ispiyonla]
    -1
  • cincibirgazoz
    cincibirgazoz 13 Nisan 2018 - 16:24Şu kadını övenlere soruyorum sizce de Sabri futbolcu olup milyonlar götürmesi bu kadının onun suratına bakar mıydı? [ispiyonla]
    +10
  • nstm
    nstm 13 Nisan 2018 - 15:39sokakta görse sabrinin yüzüne bakmaz golddigger [ispiyonla]
    +15
  • hakkıbulut
    hakkıbulut 13 Nisan 2018 - 14:30Pilot olmuş Sabrinin kazandığı paranın 300de birini kazanıyor ama koca parası yemiyor. Evet. [ispiyonla]
    -1
  • şişmanrambo
    şişmanrambo 13 Nisan 2018 - 13:47Ne güzel la ben binsem ip çöker halat kopar ben düşerim aq, 180 boy 115 kilo, [ispiyonla]
  • dedekorktuk
    dedekorktuk 13 Nisan 2018 - 13:45en azından kendi meslegi olan bir kadın amk koca parasıyla butik acmamış ucak yardımcı pilotu devam kızım [ispiyonla]
  • Retrospek
    Retrospek 13 Nisan 2018 - 13:41Oha aşırı eğlenceli duruyo lan paramız olsa da yapsak valla... Fethiye yamaç paraşütü de şiddetle önerilir! [ispiyonla]
    +5
  • peynirliyumurtaa
    peynirliyumurtaa 13 Nisan 2018 - 12:54pilot olurken koca parası yemedi mi @ben. ? kendi kazandığı para ile mi pilot oldu ?? ya bi siktirin gidin amk ya [ispiyonla]
    -1
© 2004 - 2018 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...