Erken Seçimler Hakkında Vatandaş Ne Düşünüyor ? - Video - Alkışlarla Yaşıyorum

Erken Seçimler Hakkında Vatandaş Ne Düşünüyor ?

tırtkadın tırtkadın diyor ki;
Dw türkçe kanalı erken seçim kararı hakkında vatandaşın ne düşündüğü öğrenmek için mikrofon uzatmış.
Kategori: Haber
sitene ekle
Etiketler: DW Türkçe erken seçim vatandaş istiklal caddesi seçim
3 22 Nisan 2018
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • heldawen
    heldawen 22 Nisan 2018 - 21:59"düğün için acele ediliyorsa gelin hamile demektir" [ispiyonla]
    +13
  • alkisinsesiyim
    alkisinsesiyim 22 Nisan 2018 - 17:19İlk çıkan abla doğru söylüyor yangından mal kaçırmanın hali ben yaptım oldu 24 haziranda da millet yapacak ben yaptım oldu diyecek seyredin amk . yahu bir insan neden emekli olur çalışmak için mi bu adam hiç mi düzgün bir hayat sürmeyecek ülkede emekli çalışıyorsa bilin ki o ülke yarrağı yemiştir emekli olmak boş oturmak mı hayır hobi edinmek ne bileyim evi boyamak araba lastiği değiştirip torun sevmek amk emeklilik deyince benim aklıma bu gelir emekli olup gayri nizami 2 kere ssk lı çalışıyorsan sistem yarrağı yemiş demektir pılınızı pırtınız toplayın pasaportunuz alın siktir olun gidin bu ülkeden durum bunu gösteriyor . [ispiyonla]
    +12

Tüm Yorumlar

  • secim2018
    secim2018 08 Mayıs 2018 - 15:03TÜRKİYE’NİN GENEL SEÇİM PORTALI
    Milletvekili Adaylarını Seçmen İle Buluşturan İnternet ve Sosyal Medya Platformu!
    https://www.2018genelsecimleri.com/
    [ispiyonla]
  • mkeable
    mkeable 22 Nisan 2018 - 23:272. çıkan dayı da oy atıyor işte bu memlekette. Toplasan 10 sinapsı yoktur herifin ama eşit oy oranına sahibiz. Ne bekliyorsunuz ki aq. [ispiyonla]
    +3
  • heldawen
    heldawen 22 Nisan 2018 - 21:59"düğün için acele ediliyorsa gelin hamile demektir" [ispiyonla]
    +13
  • glock21
    +4
  • devletbahceli
    devletbahceli 22 Nisan 2018 - 19:43ulan madem öyle kim veriyo bunlara oyu mk? [ispiyonla]
    +10
  • pparduss
    pparduss 22 Nisan 2018 - 19:16bilen aydınlatsın. erken seçim olunca ülke refaha mı kavuşacak. erken seçimin yapılma nedeni var olan ekonomik durumun düzeltilmesi ortadaki belirsizliğin ortadan kalkması. tamam erken seçim oldu. ee nolcak yani abd ye kafa atıp rusyaya el ense mi çekecez. ne olacak yani [ispiyonla]
    +4
  • ay1519289519
    ay1519289519 22 Nisan 2018 - 19:08Türkler ve düşünmek? HAHAHAHAHAHAH [ispiyonla]
    -1
  • hayaliyok
    hayaliyok 22 Nisan 2018 - 18:3622 Nisan 2018 - :
    Arkadaşlar inanın umudum o kadar yok ki..

    Sayfalarca yazsak çare
    olmayacak.Uzun uzun yıllardır konuşuyoruz kavga ediyoruz ama her şey
    aynı devam ediyor.

    Tek sorum şu ne yapmalı? İktidar iyi kötü
    demiyorum.Kim daha iyi sizce? Kim kurtarır?

    Ben siyasi fikrimi söylemeyeyim.Sadece ülkenin
    bu halinden,asgari ücrete çalışan halkın durumundan,fakir fukara adına
    çok mutsuzum.
    [ispiyonla]
    +1
  • dismacunlari
    dismacunlari 22 Nisan 2018 - 17:43Bu seçimin tek olumlu yanı, insanların hepsi olmasada en azından bazıları ülkenin gerçek durumunu görüp ona göre oy verebilir. [ispiyonla]
    +12
  • seksmania
    seksmania 22 Nisan 2018 - 17:30Ülke kötüye gidiyor ama oyumuz yine AKP'ye, tek beklentimiz 2023 bekliyoruz bakalım ne olacak. [ispiyonla]
    -10
© 2004 - 2018 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...