Son 50 Metre de Türk Mucizesi! Türkiye Dünya Şampiyonu

otambirbeyefendi otambirbeyefendi diyor ki;
Yarışın başın da bayaa geride olan Türk sporcuların 'Biz bitti demeden bitmez!' sloganıyla çinli ve yunan'a tarihi ders vermesi ve 27 madalya ile ülkemize dönmelerinin haberini izleyeceğiz. Kendilerini tebrik ediyor helal olsun çocuklar diyorum.
Kategori: Spor
sitene ekle
Etiketler: türkler şuçılgıntürkler türksonsözüsöyler diriliş yüzme spor atatürk sporcu
12 11 Mayıs 2018
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

Tüm Yorumlar

  • esprituel
    esprituel 12 Mayıs 2018 - 14:54Yunana her alanda koyuyoruz. Hala bıkmadılar bir umut galip gelebilir miyiz diye :) [ispiyonla]
    +2
  • 123asd123
    123asd123 12 Mayıs 2018 - 11:15Arkadaki'nin bayrağı kek mi lan ne o öyle? [ispiyonla]
  • enfazlaonalti
    enfazlaonalti 12 Mayıs 2018 - 10:30yunanı havuzdan da kovduk, yapmayın böyle ama :) [ispiyonla]
    +1
  • lanbeyefendi
    lanbeyefendi 12 Mayıs 2018 - 03:47bizimkine aselsan motur takmış amk o nasıl geliş lan helal olsun [ispiyonla]
  • ahabın tahta ayağı
    ahabın tahta ayağı 11 Mayıs 2018 - 23:25yarışı bir ordan bi burdan bir sondan bir ortadan yayınlayacağınıza baştan sonra yayınlasanız daha güzel olur.hem anlarız ne olup bittiğini.aklınıza gelmemiştir söyleyim dedim [ispiyonla]
    +1
  • ay1519289519
    ay1519289519 11 Mayıs 2018 - 21:32Diğer yerli ve milli sporcularımız gibi dopingli çıkmaz inşallah. [ispiyonla]
    +8
  • alexius
    alexius 11 Mayıs 2018 - 20:37dünyanın en büyük 3. organizasyonu ne ya offf [ispiyonla]
    +8
  • onoka
    onoka 11 Mayıs 2018 - 19:21bu yunan kelimesi ne zaman çıksa bu tartışma alevleniyor ve her defasında da kelime köküne kadar açıklama getiriliyor, iran, çin ( eski dönem türkler, üç parçaya böler mançurya tarafı başka bi ismi vardır, pekin tarafının başka pekinin daha alt bölgesinde başka bi ismi, isimleri hatırlamıyorum ondan yazmadım) , hint, avrupa, balkan, kırım, iber ... [ispiyonla]
    -1
  • losta
    losta 11 Mayıs 2018 - 17:53yunanla dalga geçmeyelim diye 1.liği salmış gibi çok iyi yüzücüler yaa za [ispiyonla]
    -4
  • agentwerker
    agentwerker 11 Mayıs 2018 - 17:36@benimadimcemil aynen Çin gibi. Çin'e de "Çinistan" deseydik aynı sorun olacaktı. [ispiyonla]
    +1
© 2004 - 2018 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...