Çiğ Köfteci Ali Usta'nın Çinli Müşteriyle Anlamsız Münasebeti

exixiz exixiz diyor ki;
İstanbul'un ünlü, sosyal medyanın fenomen çiğköftecisi Çiğ Köfteci Ali Usta'nın Çinli müsterisi ile olan muhabbet etme çabasını izliyoruz.
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: Çiğ Köfteci Ali Usta fenomenler Komim Videolar İzle Sosyal Medya Fenomenleri komik video
0 14 Mayıs 2018
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • cuideliy
    cuideliy 14 Mayıs 2018 - 10:40ulan amına kodumun çinlisi şu çomarın ağzına doğru ung fu , wushu , wing chun falan yapsana kendine kelsin keltoş [ispiyonla]
    +24
  • ay1519289519
    ay1519289519 14 Mayıs 2018 - 11:51Bu sevimsiz pezevengin batacağı günü sabırsızlıkla bekliyorum. [ispiyonla]
    +21

Tüm Yorumlar

  • raywan
    raywan 26 Mayıs 2018 - 23:29sonra ulke neden gelişmiyor amk. [ispiyonla]
  • orcnd
    orcnd 15 Mayıs 2018 - 09:48recep ivediği samimi bularak başlayan sürecin bizi getirdiği yere bak [ispiyonla]
  • amciksefa31
    amciksefa31 14 Mayıs 2018 - 22:59adam tam bir hanzo [ispiyonla]
  • osmozz
    osmozz 14 Mayıs 2018 - 21:19verafrom olum verafrom diyom sangaaa [ispiyonla]
    +4
  • lord
    lord 14 Mayıs 2018 - 19:14vera foron:) [ispiyonla]
    +8
  • AfrodizyakEtkisi
    AfrodizyakEtkisi 14 Mayıs 2018 - 16:11Bağırıp azarlayarak konuşmanın samimiyet olduğunu düşünen bunun gibi kansız orospu çocukları yüzünden gelmiyor turist. [ispiyonla]
    +4
  • battalinoglu
    battalinoglu 14 Mayıs 2018 - 15:37bir türlü tutturulamayan şeylerden birisi japona çinli çinliye japon demek [ispiyonla]
  • ninno
    ninno 14 Mayıs 2018 - 13:38kodumun kekosu ulan rezillige bak be, var har yoo forom diyor ayi oglu ayi [ispiyonla]
    +5
  • Retrospek
    Retrospek 14 Mayıs 2018 - 12:50Hayatta zaten bir çok şeyle sınanıyoruz. Bu adama niye ekstradan sınanmaya gidiyolar ki? [ispiyonla]
    +5
  • ay1519289519
    ay1519289519 14 Mayıs 2018 - 11:51Bu sevimsiz pezevengin batacağı günü sabırsızlıkla bekliyorum. [ispiyonla]
    +21
© 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...