Metrobüste Öpüşen Çifti Uyaran Yolcuya Tepki Gösteren Amca

anfield anfield diyor ki;
Metrobüste çıkan bir tartışmanın sebebi öpüşen çiftler.

Öpüşen çiftlere karşı çıkan adamla da bir başka adam tartışmaya başlar.
Kategori: Haber
sitene ekle
Etiketler: metrobüs tartışma öpüşme
33 15 Mayıs 2018
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • yamyamix3
    yamyamix3 15 Mayıs 2018 - 11:41Harbiden orada o çocuk o kızı dövse, bıçaklasa kimse tepki göstermez. Ama öpüşünce auuwww amk [ispiyonla]
    +23
  • prens charles
    prens charles 15 Mayıs 2018 - 12:03Kendisi yapmadığı, yapamadığı için çatlıyor pezevenk. [ispiyonla]
    +19

Tüm Yorumlar

  • viyaonline28
    viyaonline28 16 Mayıs 2018 - 17:36Şiddette uygulamasın ,öpüşmesin de . Normal yolculuk yapsın. Dayı da iki destek bulunca şov yapmış amk. [ispiyonla]
  • pokerfaceas
    pokerfaceas 16 Mayıs 2018 - 04:13otobüste sevişmek çok zevkli sakso çektirmek falan. bakmayın sizene istediğimiz gibi sikişelim [ispiyonla]
    -1
  • felinna
    felinna 16 Mayıs 2018 - 02:02bazıları gerçekten suyunu çıkarıyor ama aq, her şeyi geçtim bildiğin cukcuk sesler gelmeye başlayabiliyor bir yerden sonra.. İş abartılmışsa demek belki de tepki çekmiş olabilir.. French kiss'i de bi zahmet tenhada yapın [ispiyonla]
  • abadayı
    abadayı 16 Mayıs 2018 - 01:30adam kesinlikle haklı kadına şiddeti,tecavüze ses etmeyenlerin bu tip mevzularda esip gürlemesi rahatsız edici fakat şu otobüste,parkta sevgilisiyle yalanan,emişenlerinde yarın bir gün başka kişilerle saygısızca yuva kurması ve hayatımın aşkısın diyerek sahtekarca davranışları insanın kanına dokunuyor [ispiyonla]
    +2
  • solakzade
    solakzade 16 Mayıs 2018 - 00:01bırak öpüşsünlermiş. kendı kızını görse orda ne tepki verir orospu çocuğu. git tenhada ne skim yiyosan ye. [ispiyonla]
    -1
  • thedirector
    thedirector 15 Mayıs 2018 - 22:51yıllardır ezilen, ötekileştirilen yok sayılanlar olarak cesaretleniyoruz, sesimiz artık daha gür çıkmaya başladı. [ispiyonla]
    +2
  • anasiningozu
    anasiningozu 15 Mayıs 2018 - 22:24keşke aynı tepkiyi çocuk tecavüzcülerine ve onları kollayıp finans eden hükümete de gösterseniz "kendine müslüman" o.çları [ispiyonla]
  • rahibesiken
    rahibesiken 15 Mayıs 2018 - 22:13rahatsız olan yallah arabistana [ispiyonla]
    -1
  • nefena
    nefena 15 Mayıs 2018 - 22:06Ne gerek var otobüste öpüşmeye bunun gerçekten yobazlıkla alakası yok bizim kültürümüze uymuyor.Başka yerde napıyorsan yap . [ispiyonla]
  • fakaryuduing
    fakaryuduing 15 Mayıs 2018 - 21:22otobüste öpüşmeyin aq [ispiyonla]
    +4
© 2004 - 2018 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...