Panik Atak Olan Annesini Korkutan Eleman

exixiz exixiz diyor ki;
Oğlunun arabasına binen teyze defalarca korktuğunu dile getirse de oğlu arabası ile yaptığı hareketleri ile annesinin aklını almış.
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: Teyzeler komik video Komik Videolar İzle Sosyal Medya Fenomenleri fenomenler orisbi araba araç
2 28 Mayıs 2018
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

Tüm Yorumlar

  • darkosman
    darkosman 29 Mayıs 2018 - 12:11olm ayıptır lan annesiyle gülüp eğleniyor. dil ırk mırk ayıptır lan siz bu muhabbeti yaparsanız ne farkınız var diğerlerinden? [ispiyonla]
    +1
  • holydos
    holydos 28 Mayıs 2018 - 23:42ırkçı bir insan değilim.ama konuştuğu dil çok iğrenç değil mi?hoooh hoooooh hooooh oruspi [ispiyonla]
    -1
  • westxx
    westxx 28 Mayıs 2018 - 23:18bunlar parayı nerden buluyor (gerçi araba ahım şahım bişey değil ama bizde o da yok) [ispiyonla]
    +1
  • shichibukai
    shichibukai 28 Mayıs 2018 - 20:48Lan adamın şivesi ne ilginç. Bazı kelimeleri istanbul şivesiyle bazılarını da doğulu şivesiyle söylüyor. Orijinal bi herif. [ispiyonla]
    +5
  • sober
    sober 28 Mayıs 2018 - 19:27aynadaki gulusunu sikiyim [ispiyonla]
    +5
  • smnyllmz
    smnyllmz 28 Mayıs 2018 - 18:59kürt sen şaka yapma [ispiyonla]
    +8
  • meliddu
    meliddu 28 Mayıs 2018 - 18:14panik atağın tanımına bak bir önceki öyle at başlığı amk ne alakası var bunla panik atağın. [ispiyonla]
    +3
  • sealand
    sealand 28 Mayıs 2018 - 15:13babası kesin müteahhit
    bu tipleri ilk görüşte anlarım
    adapte olmaya çalışırlar ama beceremezler
    [ispiyonla]
    +6
  • johnvictoryuk
    johnvictoryuk 28 Mayıs 2018 - 14:51hem dinci, hem malum irk, ana cahil, cocuk cahil ve ibne karakter.. of ulan of [ispiyonla]
    +17
  • ben.
    ben. 28 Mayıs 2018 - 14:29hareketlere bak offf hepsi böyle ..neden aynı coğrafya [ispiyonla]
    +3
© 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...