2018 Dünya Kupası Güzelleri

içeriksahibi içeriksahibi diyor ki;
2018 Dünya Kupası'nda tribünleri ve maçları güzelleştiren bağyanları içeren bir kesit izliyoruz.

Şarkı:
Nightcore - More Than You Know
Kategori: Amatör
sitene ekle
Etiketler: 2018 dünya kupası güzel tribün
1 30 Haziran 2018
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

Tüm Yorumlar

  • kovalama
    kovalama 01 Temmuz 2018 - 14:49o sonda çıkan yazıyla ne ima ediyosunuz olum? [ispiyonla]
    +3
  • Mad Max
    Mad Max 01 Temmuz 2018 - 14:02bizim hayatımız sikilmiş bea [ispiyonla]
    -1
  • hakkıbulut
  • Retrospek
    Retrospek 01 Temmuz 2018 - 13:08Buyrun beyler, buradan da bakabilirsiniz

    https://twitter.com/baddiespor
    [ispiyonla]
  • yok ulan işte
    yok ulan işte 01 Temmuz 2018 - 12:40yine dünya çapında bir etkinlik amerikalısı avrupalısı asyalısı afrikalısı ulan hatta ortadoğulu araplar bile bi araya gelip eğlendi ama en birinci olan biz yine pc başında zirveki yanlızlığı yaşadık coğrafya kadermiş harbiden şimdi isveçli olmak vardı anasını satayım. [ispiyonla]
    +3
  • kendine_musluman
    kendine_musluman 01 Temmuz 2018 - 11:21Şarkının orijinali Axwell Λ Ingrosso - More Than You Know. Bu da 2x hızla çalınarak yapılmış "bişi". [ispiyonla]
    +1
  • tutsiyaki
    tutsiyaki 01 Temmuz 2018 - 08:143:05 en önemli yer [ispiyonla]
  • jacobs
    jacobs 01 Temmuz 2018 - 01:14Allah nasip ederse sarışın mavi gözlü yabancı bir hatuna nikahı basacağım. Allahım sen dualarımı kabul et. Amin. [ispiyonla]
    +5
  • torphedo1912
    torphedo1912 01 Temmuz 2018 - 00:43ulan allahın aşkına 2. sırada çıkan hatunun gözleri nasıl bişey öyle be amk. o mavinin hangi tonu ulan o nasıl bi göz. biz nasıl bi ırkız böyle amk keçi boku gibi bizim karıların gözleri.
    resmen şu dünyada bizim karılardan daha çirkin tek bi ırk var o da hintliler sanırım. bizim günahımız neydi bu coğrafyalarda doğduk be amk niye tüm güzellikleri onlara yükledin de bizimkiler kendi imkanlarıyla çıkıp geldi böyle
    [ispiyonla]
    -1
  • eternity42
    eternity42 30 Haziran 2018 - 23:23Vay amk insan gibi yorum yapmalıyım [ispiyonla]
    +1
© 2004 - 2018 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...