İnsansı Konyalı Robot Ada Havaalanlarında!

seksmania seksmania diyor ki;
İnsansı robot mini ADA havaalanlarında hizmetinizde! Hangi havalimanı mı? San Francisco havalimanı olacak değil ya, tabi ki Konya!
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: akıncı saat kaç portakal suyunu dök ada garson robot konya uzay üssü
1 06 Temmuz 2018
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

Tüm Yorumlar

  • kamdavulu
    kamdavulu 09 Temmuz 2018 - 10:09Google Asistan çakması [ispiyonla]
  • maximumdrink
    maximumdrink 08 Temmuz 2018 - 11:16Siri bundan daha fazla iş yapıyor [ispiyonla]
  • dgnonr
    dgnonr 08 Temmuz 2018 - 02:52şaka gibi [ispiyonla]
  • trashold
    trashold 08 Temmuz 2018 - 02:40denk gelirseniz formatı kaça atıyomuş bi sorun.. [ispiyonla]
  • menokta
    menokta 07 Temmuz 2018 - 16:05android takılır [ispiyonla]
  • gtr35
    gtr35 07 Temmuz 2018 - 07:10beyler türkiyenin en kalitesiz havalimanı konyanın personeli leş bi sikime yaramaz büfe gibi havalimanı büyüklüğü [ispiyonla]
  • sahtezamundaa
    sahtezamundaa 07 Temmuz 2018 - 07:07Bu robotu yapan firma bir zamanlar servisi robotların yaptığı cafe açmıştı tabi ki kapandı. Neden yürüyen tablet, ada saat kaç,tuzluk vb. zihniyet yüzünden bu amk teknolojisine yabancılara para göme göme bu hale geldik. Herif senin Konyada ürettiğin 1000 ton buğday fiyatına ufacık cep telefonu satıyor. Konyalı ömür buğday mı üretsin ya da bu teknoloji satan firmalar ilk şimdiki ürünlerini mi çıkardı. Bu zihniyeti bırakın artık bir yerlerden başlamak gerekiyor bu yorumlarla girişimci adamları küstürmeyin. [ispiyonla]
    +2
  • delicevat31
    delicevat31 07 Temmuz 2018 - 01:14aliexpresste 30 dolar bu robot [ispiyonla]
    +1
  • Piç RIZA
  • inthefun
    inthefun 06 Temmuz 2018 - 23:56linkedinde bı adamı baya ciddiye alıyolar. muhtemelen çevresi de öyle. sürekli pohpohlandığı ve destek oldukları için böyle galiba. en ucuzunu 60.000TL ye satıyorlar. sitesinde yayınlamışlar amk şaka gibi. tableti koy aynı işi yapar. 60K beyler [ispiyonla]
    +6
© 2004 - 2018 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...