Aranması Olan Kızı Zorla Gözaltına Alan Polis!

lanz lanz diyor ki;
Konya'da kızlar fuhuş için yolda beklerken polis tarafından göz altına alınıyor buraya kadar her şey normalken kızlardan biri aranmam var diyerek ekip otosuna binmeyi reddediyor. Buradan aranması olan kızı zorla ekip otosuna alan polisleri kınıyorum....
kemiğini sikim çekme
Kategori: +18
sitene ekle
Etiketler: genç kız konya fuhuş aranmam var
1 09 Temmuz 2018
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • commodus
    commodus 09 Temmuz 2018 - 19:471 cevapsız aranma [ispiyonla]
    +22
  • frankel1988
    frankel1988 09 Temmuz 2018 - 19:24Fakat iyi sikilir. Kenarın dilberi seksi varoş kızları daha cazip geliyor bana nedense. Bana deseler bu kızı mı istersin yoksa sosyeteden birisini mi, bu kızı seçerim [ispiyonla]
    +16

Tüm Yorumlar

  • skokiaan
    skokiaan 13 Temmuz 2018 - 04:09ulan gumruk kapisi gibi gotun var, kacabilecegini mi saniysen? [ispiyonla]
    -1
  • vhsVideo
    vhsVideo 11 Temmuz 2018 - 17:11polis siker bunu [ispiyonla]
  • tash
    tash 11 Temmuz 2018 - 09:18Polise aranmam var demek nasil bir bahane lan? “Komiserim polis ariyo beni, lutfen birakin..” [ispiyonla]
  • mehmetkarakurt
    mehmetkarakurt 10 Temmuz 2018 - 23:38yazık Allah yardımcısı olsun. Yaşamak zor. [ispiyonla]
    +1
  • matkab
    matkab 10 Temmuz 2018 - 18:02nerde bu pezevenk işinize biraz saygınız olsun.kızcağızın lisansı bile yok. [ispiyonla]
  • Ericc
    Ericc 10 Temmuz 2018 - 13:18kıdemli uzman saksocu [ispiyonla]
    +3
  • muraderik
    muraderik 10 Temmuz 2018 - 11:41demek ki fuhuş işinide rütbeye dökmüşler [ispiyonla]
  • bebebiskuvisi
    bebebiskuvisi 10 Temmuz 2018 - 10:31Çekme o bacıyin amına koyim çekme mi diyor? [ispiyonla]
    +1
  • lanbeyefendi
    lanbeyefendi 10 Temmuz 2018 - 09:17"aranmam var binmem" polise söylenebilecek nasıl bir bahanedir lan. "hımm aranması varmış şimdi bunu alırsak mahkemede ceza ertelemesi de olmaz en iyisi bırakalım orospuluğa devam etsin" mi diyecek amk :) "daha iyi ya işte yakaladım yarağı yedin o zaman" derse bişey diyemezsin amk :) aklıma neşeli ayaklar barzo çekme dayı geldi amk burdan ona selam olsun. [ispiyonla]
    +8
  • garipgurebayimben
    garipgurebayimben 10 Temmuz 2018 - 06:52oğlum bunlar da birilerinin bacısı, kızı. kimse zevk için yapmaz böyle işleri. Allah kurtarsın. [ispiyonla]
    -1
© 2004 - 2018 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...