Valiz İçinde Türkiye'ye Girmeye Çalışan Kadın

exixiz exixiz diyor ki;
Sarp Sınır Kapısı'nda Türkiye'ye kaçak yollarla girmeye çalışan bir kadın valiz içinde yakalanmış. Bu durum polisleri bile şaşırtmış.
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: komik video Komik Videolar İzle komikler sosyal medya fenomenleri
0 12 Temmuz 2018
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • xcrazy
    xcrazy 12 Temmuz 2018 - 14:19lan bavula girip kendini niye ele verdin salak kadın. memura "selamın aleykum. ben var suriye" demen yeterliydi. direkt alırdı seni. [ispiyonla]
    +24
  • limited
    limited 12 Temmuz 2018 - 14:27bizim.ulkemize girmek icin bavula girip o zahmeti cekmeye ne gerek var amk [ispiyonla]
    +22

Tüm Yorumlar

  • karsracist
    karsracist 13 Temmuz 2018 - 02:19Türkiye gibi bir ülkeye kaçak yollarla bir bavulun içinde girmen için ne yaşamış olman gerekir çok merak ediyorum.Hadi diyelim yaşadın, bavul fantezin olması lazım böyle yakalanmak için, çükünü sallayanı alıyorlar zaten. Oy da kullandırıyorlar, vatandaşlık da veriyorlar, para da. Yok. Ben anlam veremedim. [ispiyonla]
    +1
  • itaatsizsivil
    itaatsizsivil 13 Temmuz 2018 - 01:47Arka tarafta çok acayip bi muhabbet dönüyor. [ispiyonla]
    +1
  • thedirector
    thedirector 13 Temmuz 2018 - 00:19beyler bu salağın bavula girmesine bakmayın, türkiye ekonomik olarak o kadar zor durumda ki sınırları önüne gelene açmak durumunda kaldı 2-3 yıldır. duyduğum kadarıyla her gün onlarca hayat kadını yakalanıyor içlerinde aids li olanlar çok fazlaymış. aman öyle bir hata yapmayın, osbir yatalak olup pipetle beslenmekten kötü değil. [ispiyonla]
    +2
  • westxx
    westxx 12 Temmuz 2018 - 22:14bunlar amatör [ispiyonla]
  • lanbeyefendi
    lanbeyefendi 12 Temmuz 2018 - 20:55Kapat, kapatt Ne kadar meraklısınız ya,yok iyi tamam hadi kaçıyorum burdan. [ispiyonla]
  • biyik
    biyik 12 Temmuz 2018 - 14:59niye uğraşmış ki elini kolunu sallasa yeter. [ispiyonla]
    +8
  • freekiller
    freekiller 12 Temmuz 2018 - 14:48Suriye sınırından girseydin yeterliydi [ispiyonla]
    +5
  • moneytalks
    moneytalks 12 Temmuz 2018 - 14:40klostrofobi var ben buradan nefessiz kaldım mk nasıl dayanmış o havasızlıkta. [ispiyonla]
  • fiko83
    fiko83 12 Temmuz 2018 - 14:36Birisi siktir çekiyor arkadan.... ashshdjdkd [ispiyonla]
  • witchdash
    witchdash 12 Temmuz 2018 - 14:34Şu Gürcüleri salın artık [ispiyonla]
    +1
© 2004 - 2018 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...