Eşi Tarafından Dımdızlak Sokağa Atılan Adam

exixiz exixiz diyor ki;
Osmaniye'de 34 yaşındaki adam boşandıktan sonra resmi nikah yapmadan beraber yaşamaya başladığı eski eşi tarafından çırılçıplak sokağa atılmış.
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: komik video Komik Videolar İzle komikler sosyal medya fenomenleri komik
1 18 Temmuz 2018
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • geographyteacher
    geographyteacher 18 Temmuz 2018 - 12:29Kadın erkeği evden kovabiliyor ve toplum sessiz ..Ama dışarı atılan kadın olsaydı twitter yıkılırdı tepkiler çığ gibi olurdu [ispiyonla]
    +24
  • miguelalvarez
    miguelalvarez 18 Temmuz 2018 - 12:55yazık lan. sakın evlenmeyin a.y. üyeleri. zaten sizle kim evlenir zuahhahahahaha [ispiyonla]
    +7

Tüm Yorumlar

  • agnostikal
    agnostikal 23 Ocak 2019 - 22:55yaşım 35 amk 9 yıldır köpek gibi çalışıyorum..malum yasayla daha 65 yaşına kadar yaklaşık 30 sene çalışcam.adam daha 34 yaşında askeriyeden emekli oldum diyo.cidden sözleşmeli uzman erbaşlar 15 yılda emekli olabiliyodu.düşünüyorum da biz sağlık emekcileri şiddete küfre dayağa rağmen neden 65i bekliyoruz atayistler bunu açıklasın [ispiyonla]
    -1
  • postmoderno
    postmoderno 19 Temmuz 2018 - 06:04Budha heykeli gibi oturmus,cildiriyorum phoeaohakheapkg [ispiyonla]
  • westxx
    westxx 18 Temmuz 2018 - 22:56o adam benim!
    o adam sizsiniz!
    o adam biziz!

    kadınlar işleri bitince sıgındıkları yalan "darp ediliyorum"
    şeklinde oluyor genelde
    [ispiyonla]
    +5
  • leone1907
    leone1907 18 Temmuz 2018 - 18:48al işte eşitlik diye zırvalayan meriçler görsünler,kadına güç verdin mi en vahşi hayvana dönüyorlar [ispiyonla]
    +3
  • hattusili
    hattusili 18 Temmuz 2018 - 17:01@geographyteacher ibişi: Bu ülkede her gün erkekler tarafından kadınlar çifter çifter öldürülüyor. Hani nerde çığ gibi tepki, amını bezbezlediğimin yumuşu. Hayır 50 yılda bir belki olacak olayı kadın düşmanlığına çevirmek bildiğin yüzsüzlük aq. @hou53 sen de üstüne alınabilirsin istersen. [ispiyonla]
    -4
  • Retrospek
    Retrospek 18 Temmuz 2018 - 15:03Olum adam o kadar kederlenmiş ki. Neyse bu konularda gerçekten erkekler inanılmaz mağdur. Yani evlilik ve iftira konusunda bildiğin. Nafaka mağduriyetleri, çocuk hak mahrumiyetleri vs vs... Allah herkesin karşısına iyi niyetli insanları çıkarsın ne diyim.

    http://erkeksenevlenme.com/
    [ispiyonla]
    +6
  • yyasar
    yyasar 18 Temmuz 2018 - 14:44sen kalk uzman çavuş ol. üstüne bir de emekli ol. dağ bayır demeden terörle mücadele et. emekli ol, de ki hayatın tadını alayım. sonra karı seni evden atsın. hayata bak. Allah yardımcısı oslun. [ispiyonla]
    +4
  • circuscharlie
    circuscharlie 18 Temmuz 2018 - 14:08hanı kadın-erkek eşitti lan HANİ? [ispiyonla]
    +2
  • akyuz6161
  • baymigren
    baymigren 18 Temmuz 2018 - 13:48Kadini erkeği yok .cinsiyet olarak olaylara bakis acisi getirmek ne kadad saglikli bilmiyorum.ama insanlar vahsi cahil ve mal.yol yordam bilmiyorlar.ilkeller.kadin da ayni erkekte.ben hayatimda cinsiyetr gore yorum yapmam ha yapilacak yerler de var elbette bilimsel olarak erkek kadin beyni. Ve davranışları arasındaki farkalr belirtiliyor ama sahsi gorusum kadin da erkek de boktan canlilar.i [ispiyonla]
    -5
© 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...