Öp Beni Deneyi Tokatla Biten Youtuber

nefer35medya nefer35medya diyor ki;
Çılgın Alman youtuber çektiği videolarla kıskandırmıştı.Bu sefer öp beni challenge yaptğı kızlarda fena tokadı yiyine olanlar oldu
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: Öp Beni Deney Tokat Youtuber
0 09 Ağustos 2018
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • renkov
    renkov 09 Ağustos 2018 - 23:20bir suriyeli aynısını türkiye'de yapsa tüm sülalesini sikersiniz ancak alamancı olunca sempatik oluyor değil mi? sülalesini sikmek için alman olmaya gerek yok. bu bebeyi gördüğüm yerde sikerim! [ispiyonla]
    +24
  • tırcıatleti
    tırcıatleti 09 Ağustos 2018 - 23:05avrupa gibi biyerde doğuyosun ve bi çok kültür yoğurumunun ardından ‘bas gaza aşkım bas gaza’ bi iticiliğe bürünüyosun...valla pes... siktimin sivri suratı gerdi beni gece gecee [ispiyonla]
    +11

Tüm Yorumlar

  • lndh
    lndh 11 Ağustos 2018 - 22:56burdaki suriyelilerle almanya'daki türkleri bir tutanın anasını suriyeliler siksin. türkler oraya ucuz iş gücü olarak almanlar çağırdığı için gitti orospu evladı. savaştan kaçıp gitmedi. [ispiyonla]
    +1
  • ninno
    ninno 11 Ağustos 2018 - 20:34isin garip tarafi hiç bir almanda bu denli ôz gûven yoktur,ôz gûvende degildir ya dûpedûz ego patlamasi,bu çomarin evine git osmanli ablemi tûrk bayragi tayyipin resmi hepsi vardir amk [ispiyonla]
  • numeric
    numeric 10 Ağustos 2018 - 22:54oradaki kızlara sorsan çoğu sapyoseksüeldir [ispiyonla]
  • ucanelma
    ucanelma 10 Ağustos 2018 - 20:25Başkası adına utandık gene... Aga şu din işlerini bi lağvedelim çocukluktan abaza kezban yetiştiriyosunuz sonra yurtdışına çıkınca amı götü dağıtıyorlar amınakodumun kekoları... [ispiyonla]
    +2
  • forthetutf
    forthetutf 10 Ağustos 2018 - 14:57Tokadı yiyince nasıl yüzü düştü ama şapkasını siktiğimin :D [ispiyonla]
    +3
  • jeanrenoo
    jeanrenoo 10 Ağustos 2018 - 14:34alman vatansever yok mu lan şunu anasından doğduğuna pişman etsin videoya çeksinler [ispiyonla]
  • AfrodizyakEtkisi
    AfrodizyakEtkisi 10 Ağustos 2018 - 13:24Olum bunun adı düpe düz taciz lan. [ispiyonla]
    +2
  • redorock
    redorock 10 Ağustos 2018 - 13:22sen siktir akçocuğu göterlek [ispiyonla]
    +1
  • jacobs
    jacobs 10 Ağustos 2018 - 11:32Bir gün bu piçin ölüm haberini okuyacağız hep beraber. [ispiyonla]
  • massarq
    massarq 10 Ağustos 2018 - 11:14dazlak kardeşlerimizi göreve çağırıyoruz [ispiyonla]
    +3
© 2004 - 2018 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...