Gay Kelimesini Sansürlemek

circuscharlie circuscharlie diyor ki;
Star Tv'de yayınlanmış olan Delibal filminde bi sahnedeki "gay" kelimesi sansürlenmiş. İyi ki böyle bi şey yapmış Rtük yoksa gay biri olacaktım sağol Rtük.
Kategori: Film
sitene ekle
Etiketler: delibal star tv rtuk
1 09 Kasım 2018
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • marizmo
    marizmo 09 Kasım 2018 - 19:00rol yapmayı bilmiyorlar. oyunculuk adına zerre eğitimleri yok. abartılı haeket yapmayı rol kesmek zannediyorlar. bunlar gibi rol yapan niceleri scorpe isimli saçmalık da var. tek eksikleri güzel ve ya yakışıklı olmamaları gerçi ordakiler kendilerini öyl sanıyor. onun dışında senaryo bombok, senarist başarısız. şuraya türk sinemasının en muhteşem filmlerinden birin koyayım da bari yorum tutarsa bi kaç kişiye güzel bi film önermiş olurum. HACİVAT KARAGÖZ NEDEN ÖLDÜRÜLDÜ. hikaye muhteşem senaryo çok iyi, dialoglar nakış gibi işlenmiş. karakterler ayrı ayrı üstüne çalışılmış. oyunculuk muhteşem. [ispiyonla]
    +24
  • demos112
    demos112 09 Kasım 2018 - 18:51RTUK bu ulkenin en comar kurumlarindan biri. En buyuk rakipleri de diyanet ve tubitak. [ispiyonla]
    +20

Tüm Yorumlar

  • sahibeda
    sahibeda 11 Kasım 2018 - 11:32girin türk chat sitelerine 942824049 tane türk gay var amk [ispiyonla]
  • cinlicenyu
    cinlicenyu 10 Kasım 2018 - 21:27Tişikkirlir ritik [ispiyonla]
  • edgar90davids
    edgar90davids 10 Kasım 2018 - 12:07bu ne amq ilkokul müsameresi mi ? [ispiyonla]
    +4
  • ahmetbeyinceketi
    ahmetbeyinceketi 10 Kasım 2018 - 01:45@marizmo lan daha bugün yine bilmem kaçıncı kez izlemiştim filmi. iyi denk geldi :) [ispiyonla]
    +2
  • thedirector
    thedirector 10 Kasım 2018 - 00:46rtük olmasa yoldan çıkıp eniştemi sikerdim belki de. allah razı olsun. [ispiyonla]
    +8
  • conilddurub
    conilddurub 09 Kasım 2018 - 22:26rtük olmasa hepimiz top olacaktık az daha. helal olsun. [ispiyonla]
  • taytsizkral
    taytsizkral 09 Kasım 2018 - 22:14ingilterede yasiyorum, babam gelmisti bi kere ziyarete sagi solu gezdirdim.. tabi gayler elele orda burda babam kardes olarak gordu onlari.. anneme kiziyor diyor abisi gormuyon mu yuzleri ayni ceneye bak burna bak, ta ki biri yumuluncaya kadar.. [ispiyonla]
    +8
  • kingfu
    kingfu 09 Kasım 2018 - 21:58geçende lolipop u sansürlediler [ispiyonla]
    +2
  • ahurayassax
    ahurayassax 09 Kasım 2018 - 21:57iyi ki rtük var yoksa terbiyemizi nasıl koruyacaktık. [ispiyonla]
    +2
  • fuanteina
    fuanteina 09 Kasım 2018 - 21:46şu tür filmlere ve dizilere tilt oluyorum aq [ispiyonla]
    +3
© 2004 - 2018 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...