Balayına Gittik Gerdeğe Giremedik - Hayatta Her Şey Var

exixiz exixiz diyor ki;
Beyaz TV ekranlarında yayınlanan 'Hayatta Her Şey Var' programına bağlanan izleyicinin itirafları hem ekran başındakileri hem de stüdyodakileri şaşkına uğratmış.
Kategori: Televizyon
sitene ekle
Etiketler: Canten Kaya Nur Viral Hayatta Her Şey Var itiraf program televizyon
0 14 Kasım 2018
Yorumlar
Yorum Yaz

Tüm Yorumlar

  • dedekorktuk
    dedekorktuk 15 Kasım 2018 - 14:06JOKER ABLAYI BIRAKIP PENGUEN ABİYİ TRANSFER ETMİŞLER
    +2
    • bebebiskuvisi
      bebebiskuvisi 15 Kasım 2018 - 13:22Wildcat teyzenin yerine bu amcayı mı bulmuşlar?
      • dismacunlari
        dismacunlari 15 Kasım 2018 - 13:08Yalçın Çakır harici şu tarz programlara 2 dk katlanamıyorum. Yalçın abinin de cast olduğu belliydi ama kendine göre bir havası vardı bunlar çok itici amına koyayım.
        +1
        • duty417
          duty417 15 Kasım 2018 - 11:44cast
          +1
          • hanzo.adam
            hanzo.adam 15 Kasım 2018 - 09:15Normal hayatta papyon takan dalyarağın tekidir.
            • joshua52
              joshua52 15 Kasım 2018 - 04:01kadin yalan soyluyor. hicbir kadin hele hele tvye cikip cinsel hayatini anlatabilcek kalitede(!) bir kadin asla tazminat nafaka olmadan bosanmaz... siddet var dedigi evlilikten tazmiat davasi acmadan ayrilmaz, surundurur, siddet olmayan evliliklerde bile bana vuruyordu diye yalan soyluyolar. kadinin beyani esas bosanmalarda kanita gerek yok. ya kurmaca yada yalan soyluyor.
              +1
              • tatamurat
                tatamurat 15 Kasım 2018 - 01:02o papyonla hatay medeniyetler sofrasinda işe başla
                +16
                • conilddurub
                  conilddurub 15 Kasım 2018 - 00:47tamam da neden televizyonda anlatıyon amk belli ki herif gay ya da
                  aseksüel. evlenmeden önce 2 senelik birliktelikte bile hiçbir cinsel
                  yaklaşım olmaması mümküm mü gerizekalı. bak bazı karıların teni
                  hakkaten çok pis kokar yani böyle kadınlarla evlenmek mümkün değil ama
                  kadın ne kadar pis ve çirkin olursa olsun erkek azdı mı bi kere de olsa yapar
                  amk en azından girişimde bulunur kadın vermez elletmez yapamazsın o ayrı. kakmışın dini imanı olmaz diye laf var. tabi bu tip olayları tek taraftan değil iki taraftan dinlemek lazım. adama sorsan belki de ben yaptım bunu patlak çıktı ve ağzı bok gibi kokuyor leş gibi ter kokuyor da diyebilir.
                  +3
                  • dehaydi
                    dehaydi 15 Kasım 2018 - 00:43lan siktirin yalanınızın amk. bütün bu tarz olaylarda bu beyaz tv ye denk geliyor he amk hee
                    +7
                    • sskla
                      sskla 15 Kasım 2018 - 00:28ulan biz bulamazken herif dokunmuyor üstü üstülik dövür böyle şerefsizlerin götünden kan alacan
                      -2
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...