Kedi.exe'nin Yanıt Vermemesi - Piano ve Kedi

oxygenedokuz oxygenedokuz diyor ki;
Sarper Duman isimli arkadaşımızın youtube kanalından. Kendisini kedilerine piano çalarken görebilirsiniz. Bu kedimiz artık müziğin güzelliğinden mi, yoksa benim ne işim var burda diyerek düşündüğü için mi bilemiyoruz, bir süre aramızdan ayrılımış.

Kedilerinin ortak yanı, bir çoğunun sokaktan gelmesi ve çeşitli rahatsızlıkları olması. Mesela bir kedisi tamamen görme engelli, bir diğerinin ise bir ayağı yok. Ancak bu sevgi dolu bu ortamda çok mutlular.
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: sarper duman kedi piano sevgi haydar paylaşmak hayvan hayvanat aslan orangutan goril
16 03 Aralık 2018
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • sensizim1975
    sensizim1975 03 Aralık 2018 - 01:11*vietnam flashback*
    +19
  • jacobs
    jacobs 03 Aralık 2018 - 00:41Ot kafası yaşıyor kim bilir neler gördü düşündü zavallı :)
    +9

Tüm Yorumlar

  • hopdi
    hopdi 04 Aralık 2018 - 10:26burada eksi veremedim kanala gittim verdim. o ne lan aynı evde bi sürü hayvan. iğrenç
    -2
    • hopdi
      hopdi 04 Aralık 2018 - 10:25şu videolarınızı dik çekmeyin amıknasokim
      -1
      • hangar onsekiz
        hangar onsekiz 04 Aralık 2018 - 01:33çok tatlımış kerata.
        • bitchslap
          bitchslap 04 Aralık 2018 - 01:30Aklıma aslan ile eşek fıkrası geldi. Neyse sadece fıkra hemen sövmeyin.
          • atkardes
            atkardes 03 Aralık 2018 - 20:17https://www.youtube.com/channel/UCZJjZTHRaG1NFYrrUEWZbLg

            abinin kanalı var, kedisinin ve kendisinin de videolarını içinde barındıran, izlemek isteyenlere..
            • goddamnit
              goddamnit 03 Aralık 2018 - 18:40bu adamı uzun zamandır takip ediyorum ismi sarper duman gördügüm kadarıyla gerçekten düzgün temiz bi çocuk ve tam bi hayvansever 7 8 kedi besliyor evinde sokakta gördügü yaralı kedileri tedavi ettiriyor falan ülkede böyle güzel adamları görmek hoş gerçekten
              -1
              • seriflloyd
                seriflloyd 03 Aralık 2018 - 14:05sarman doğru söyle lan üfledin di mi?
                +3
                • crazyboy89
                  crazyboy89 03 Aralık 2018 - 09:38hoparlörlerin yaydığı titreşimle zevklenii hayvan umrunda değil dünya
                  • lightning80
                    lightning80 03 Aralık 2018 - 09:34kediler anormal hayvanlar
                    +5
                    • mkeable
                      mkeable 03 Aralık 2018 - 03:15oğlum hayvan sürekli tavana bakıp bişeyi takip ediyor aq. çok temiz ilaçlamışlar herhalde
                      +2
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...