Kaldırım Taşını Külçe Altın Diye 50 Bin Liraya Satmak

exixiz exixiz diyor ki;
Afyonkarahisar’da dolandırıcılıkta level atlayan dolandırıcılar sosyal medyadan anlaştıkları vatandaşa boyadıkları kaldırım taşını külçe altın diye 50 bin liraya satmışlar.
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: külçe altın dolandırıcılık komik videolar komik videolar izle komik video
1 08 Aralık 2018
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • dionero
    dionero 08 Aralık 2018 - 16:19Sülün Osman'dan gelsin arkadaşlar;
    “Benim dolandırdığım insanlar dolandırıcıydı aslında. Yani bana yaklaşma sebepleri beni dolandırmaktı. On tane bilezikle geliyorum adamın önüne akşam vakti. Kuyumcunun kapısındayız. ve dükkan kapalı. Karımın hastalığını olduğunu söylüyorum, acilen bilezikleri bozdurmam gerektiğini, o an nöbetçi eczaneye gidip hastaneden istedikleri ilaçları almamın şart olduğunu söylüyorum. Hakiki olsalar bileziklerin fiyatı bin lira. Diyorum ki 300 liraya ihtiyacım var. Paranın gerisi umurumda değil, yeter ki karım ameliyat masasında kalmasın…

    Adam sabah kuyumcuya gidip bilezikleri bin liraya bozdurabileceğini ve birkaç saat içinde havadan 700 lira kazanacağını düşünüyor. O arada benim ayakçım da mevzuya ortak çıkıyor ve bilezikleri ucuzdan o almak istiyormuş gibi ayak yapıyor. Telaşlanıyor adam fahiş kazanç imkanı kaybolacak diye. Hemen 300 lirayı verip alıyor bilezikleri, ben de kayboluyorum ortalıktan. Adam ertesi sabah kuyumcuya gidip de bileziklerin sahte olduğunu öğrenince, dolandırıldım, diye karakola gidiyor. Ben aranıyorum… Demiyorlar ki ona, be adam 1000 liralık bileziği 300 liraya almayı düşünürken aklında ne vardı, diye. Gayet açık ki, beni dolandırmayı planlamıştı.Ben hayatım boyunca beni dolandırmaya kalkışmamış tek bir kişiyi dolandırmadım…”
    [ispiyonla]
    +21
  • Luigi17
    Luigi17 08 Aralık 2018 - 16:07alışverişte ucu yırtık veya bantlı 5 lira uzatırken tedirgin oluyorum ayıp olur mu diye aq [ispiyonla]
    +16

Tüm Yorumlar

  • kemalkılıcdaroglu
    kemalkılıcdaroglu 10 Aralık 2018 - 20:49Türk insanı enayilikte level atlıyor her haberde. [ispiyonla]
  • candaddy
    candaddy 09 Aralık 2018 - 12:3300:16 BU NE AMK [ispiyonla]
    +4
  • tekilozne
    tekilozne 09 Aralık 2018 - 05:02gerçek külçe altının o adama ödül olarak verilmesi lazım, bu zekayla bu kadar sene yaşamak gerçekten mesele... [ispiyonla]
  • mucrim
    mucrim 09 Aralık 2018 - 02:22milleti böyle kandıracağına git ananı boyayıp babana sat [ispiyonla]
    +3
  • kraslan
    kraslan 08 Aralık 2018 - 21:24Helal olsun lan size asksdmsmdksm
    Bence devlet bu cevherlere ödül vermeli.
    Parke taşını altın diye 50 bin tl'ye alan gerizekaliyi da vatandaşliktan cikarmali
    [ispiyonla]
  • torphedo1912
    torphedo1912 08 Aralık 2018 - 19:40ulan davar hiç mi anlamadın onun altın olamayacağını. o büyüklükte bi külçe altın en kötü ihtimalle 10-15kg olur hiç mi demedin bu bukadar hafif olmamalı diye.
    ben polis olucam yemin ediyorum götümle gülerek siktir çekerdim bu taşak beyinliye. o para o dolandırıcının hakkıdır bana göre
    [ispiyonla]
    +5
  • gencfenerlioktay
    gencfenerlioktay 08 Aralık 2018 - 18:23serbest kalmışlardır ve önümüzdeki seçim bulundukları ilçeden aday olurlar [ispiyonla]
  • seriflloyd
    seriflloyd 08 Aralık 2018 - 17:34olm gerçek mi lan bu :P [ispiyonla]
  • Hoppalayokya
    Hoppalayokya 08 Aralık 2018 - 16:37Bari doğru düzgün boyasaydın :( [ispiyonla]
  • simsar59
    simsar59 08 Aralık 2018 - 16:21dolandırılın amk daha çok en çok siz dolandırılın babanızın bi kurnaz oğlu sizsiniz çünkü ;) [ispiyonla]
© 2004 - 2018 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...