Bolu'da Araplar İçin Yapılan Şatoların Elde Kalması

Necromayhem Necromayhem diyor ki;
Türkiye'de yıllardır büyük bir patlama yaşayan inşaat sektörü bir süredir durgunluk içinde. Türk Lirası'nın değer kaybetmesi ve enflasyon oranlarındaki artış nedeniyle insanlar konut almakta zorlanıyor. İnşaat sektöründe sorunu en iyi yanıstan örneklerden biri de Bolu'da zengin Araplar için inşaa edilen Disneyland'daki şatoları andıran konutlar oldu.
Kategori: Haber
sitene ekle
Etiketler: DW Türkçe Bolu Arap konut Türkiye şato Disneyland konut sektörü inşaat inşaat sektörü ekonomi Türk ekonomisi Anadolu ev saray Türk Lirası eur...
1 11 Ocak 2019
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • biracayipadam
    biracayipadam 11 Ocak 2019 - 11:56Estetik yok,çevreye saygı yok yarak gibi ülkenin yarak gibi insanları işte. [ispiyonla]
    +17
  • viaport
    viaport 11 Ocak 2019 - 10:29BU nasıl iğrenç bir mimari yahu. Araplar bile beğenmemiş haklı olarak.
    Dip dibe binaları yapmışlar. Kim bilir kaç ağaç kestiler bu beton yığını için.
    Allah belalarını versin, yiyecek soğan ekmek bulamasınlar...
    [ispiyonla]
    +15

Tüm Yorumlar

  • iceman1903
    iceman1903 15 Ocak 2019 - 23:21yersiniz arap yarrağını aq iflas edin batın oryayı da dinamitleyip dümdüz etsin devlet vatan haini orospu çocukları para için karınızı satarsınız araplara [ispiyonla]
  • husoo1945
    husoo1945 13 Ocak 2019 - 19:05ulan böyle sınırsız paran olacak bu tarz gökdelen saçma salak binaları alıp yıkıp ağaç dikeceksin. saçma tabi ama insan deliriyor bunları görünce. [ispiyonla]
    +1
  • master.yoda
    master.yoda 13 Ocak 2019 - 02:04Disneyland görmesek hatırlayacağız. [ispiyonla]
  • casilyas58
    casilyas58 12 Ocak 2019 - 14:11ucube [ispiyonla]
    +1
  • rapid37
    rapid37 12 Ocak 2019 - 09:53Villa yapıyorsun ama bitişik nizam yapılan binalarda bile daha çok kişisel alan var. [ispiyonla]
  • osmozz
    osmozz 12 Ocak 2019 - 08:39mimarda utançlık duygusu yaşıyormusur acaba. [ispiyonla]
  • harunt
    harunt 11 Ocak 2019 - 23:22kyk yurt haline getirsin aminuyum [ispiyonla]
    +3
  • ofansifstoper
    ofansifstoper 11 Ocak 2019 - 22:21bu ne amk pubg haritasi gibi. [ispiyonla]
  • muraderik
    muraderik 11 Ocak 2019 - 22:08gotik tarz ondan satmamiş [ispiyonla]
  • coniwayt
    coniwayt 11 Ocak 2019 - 21:47hahaha araplar sen yap biz nasıl olsa hep alıyoruz diye trollemişler. [ispiyonla]
    +3
© 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...