Kar Topu Atın Buraya Çocuklar

karayel55 karayel55 diyor ki;
Kar Topu atın buraya cocuklar diyen öğretmenden haber alınamıyor.
Bu çocuğu hemen askere alın
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: kar topu öğretmen
11 30 Ocak 2019
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • druba
    druba 30 Ocak 2019 - 13:30affetmedi fakir bebe
    +14
  • antonyobalderesi
    antonyobalderesi 30 Ocak 2019 - 13:40yarın gel aşağı dudullu yankees beysbol takımında işe başla
    +14

Tüm Yorumlar

  • karayel55
    karayel55 04 Şubat 2019 - 10:31bu şahıs benim öğretmen olan biladerimin, vezirköprüden öğretmen arkadaşıymış.:)
    • karayel55
      karayel55 30 Ocak 2019 - 22:42@sahibeda biz mağarada yaşamıyouz kardeşim. sen kafanı telefondan yada pc den kaldırmadıgın için görememiş olabilriz..

      https://i.hizliresim.com/Wq7JY4.jpg
      • bugrabugra
        bugrabugra 30 Ocak 2019 - 18:38Ben de bir anımı anlatayım konuyla ilgili. Küçüküm, evin tek çocuğuyum. Şımarık değilim ama. Salondayız, benim iki kutu tenis topum vardı her birinde 3 tane var. Annem salonu temizliyor, babam da tv mi izliyor ne yapıyor hatırlamıyorum. Elimde tenis topunu şöyle tarttım tarttım, karşı duvarda annemin porselen tabakları asılıydı ama değerli tabaklar, yemek falan yenmiyor asla. Çok güzellerdi. Dedim ki atsam ben bunu vuramam, uzak. Tuttum topu fırlattım, çaaaat diye vurdum, paramparça oldu tabak amk... Annem döndü hemen bana, ne yapıyorsun diye bağırdı haliyle deli gibi. Ulan küçük sehpanın üzerinde de benim oyuncak tabancam var. Annem tuttu onu, öyle yapılmaz böyle yapılır dedi o en sevdiğim tabancamı paramparça etti vura vura. Büyük ihtimalle yaptığım en büyük şımarıklık buydu lan, çok uslu çocuktum normalde.
        +7
        • hanzo.adam
          hanzo.adam 30 Ocak 2019 - 18:27Lisedeyiz bizim edebiyat öğretmeni bekar genç kaşar kadın oğlu ile derse geliyor. Arkadaşlar çocuğu görünce piçiyle gelmiş yine diyordu. Çocukta o kadar cins birşeyki al sabaha kadar döv, sınıftaki önde oturan kızlarda hocaya yaranmak için ay ne tatlı diyor oynamaya çalışıyorlar çocukla ama biz yani sınıfın arka sıradaki erkek tayfası içten içe çocuğa bileniyoruz. Çünkü annesi kızları kayırıyor ve erkeklere düşük not veriyor. Neyse böyle bir gün bahçede futbol oynuyoruz benimde ayağıma top geldi gelişine bir abandım bu hocanın bacaksız piçi tam yürürken bunu bir vurmuşum çocuk mıknatıs görmüş pusula gibi neye uğradığını şaşırdı yere yığıldı ben tabi 3 buçuk atıyorum anası sınıfta bırakır diye gittim çocuk üst düzey mal olduğu için gülüyordu neyse ölmemiş yaşar bu dedim saldım ama orada bütün sınıfın içinin yağları eridi.
          -1
          • volkanramazan
            volkanramazan 30 Ocak 2019 - 16:01ben de ilk kez gördüm ne konuşuyonuz sik sik. daha önce izlediysen izleme siktir git mk.
            +4
            • anexeiss
              anexeiss 30 Ocak 2019 - 14:52headshot
              • lera
                lera 30 Ocak 2019 - 14:49Taş sesi mi o ?
                • kiyamet
                  kiyamet 30 Ocak 2019 - 13:52helal olsun çocuk adam
                  +10
                  • antonyobalderesi
                    antonyobalderesi 30 Ocak 2019 - 13:40yarın gel aşağı dudullu yankees beysbol takımında işe başla
                    +14
                    • ay1519289519
                      ay1519289519 30 Ocak 2019 - 13:40Bin yıllık video bu amk.
                      +3
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...