Serbest Dalış Rekortmeni Guillaume Nery

izgago izgago diyor ki;
Serbest dalış sporunda 3 Dünya rekorunun sahibi olan Fransa doğumlu 36 yaşındaki Guillaume Nery, su altında kaydettirdiği "One Breath Around The World" filmiyle izleyenleri kendinden geçirmiş.
Kategori: Televizyon
sitene ekle
Etiketler: Guillaume Nery Serbest Dalış Deniz Dünya Rekoru
19 10 Şubat 2019
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • lmergin
    lmergin 10 Şubat 2019 - 18:40@gratthr0d o küvette çekseler çekseler seni domaltıp porno çekerler mına koduğumun malı seni. [ispiyonla]
    +10
  • muchachos
    muchachos 10 Şubat 2019 - 18:51iyi hoş da mayonun üstüne niye tanga giydinki mk [ispiyonla]
    +8

Tüm Yorumlar

  • montlasıcanadam
    montlasıcanadam 12 Şubat 2019 - 14:15Rüyamda koşmam gerekiyorsa ağır şekimde koşuyorum. Nedense o aklıma geldi. [ispiyonla]
  • orh01
    orh01 12 Şubat 2019 - 11:27Adam niye tanga giysin yarak kafalılar bilmediginiz her boka yorum yapmayın [ispiyonla]
  • qenetix
    qenetix 11 Şubat 2019 - 17:54izlerken boğuldum amk [ispiyonla]
  • xeniusian
    xeniusian 11 Şubat 2019 - 15:32gençken 2 dakika tutuyordum şimdi 20 saniye falan tutarım havuzda merdivene tutunmak suretiyle. [ispiyonla]
  • bideburdanyak
    bideburdanyak 11 Şubat 2019 - 11:52bu adam ne kadar nefesini tutabiliyor şimdi ? [ispiyonla]
  • xiphoid
    xiphoid 11 Şubat 2019 - 11:264:18' de ossura ossura gitti [ispiyonla]
  • xiphoid
    xiphoid 11 Şubat 2019 - 11:15kulaklarımdan kan geldi amk [ispiyonla]
  • viaport
    viaport 11 Şubat 2019 - 09:13Tanga hariç mükemmel... [ispiyonla]
  • itaatsizsivil
    itaatsizsivil 11 Şubat 2019 - 05:09Plaja hangi ara çıktı anlamadım. [ispiyonla]
  • slevinleon
    slevinleon 11 Şubat 2019 - 03:47on dakika nasıl geçti anlamadım lan. acaba ileri mi sardım otomatik bi refleksle diye kontrol ettim ama sarmamışım. cidden muhteşem bişeydi. bazen bu siteden tiksinsem de (abartılı reklamlar, sikko adminler ve aynı çapta üyeler nedeniyle) güzel şeylerle karşılaşmak iyi geliyo. teşekkürler... [ispiyonla]
    +1
© 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...