Cep Telefonuna Karşı Olan Kuaför

exixiz exixiz diyor ki;
Manisa'da bir kuaför dükkana gelen müşterilerin telefonlarını rafa koyup, kendi çapında oluşturdukları kütüphaneden bir kitap alıp okumalarına teşvik ediyormuş.
Kategori: Haber
sitene ekle
Etiketler: kuaför berber cep telefonu kitap Manisa
1 13 Şubat 2019
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • sealand
    sealand 13 Şubat 2019 - 16:26kitapları koymuşsun o müzik ne amk kitap okurken pop müzik mi dinlenir amıklar
    +10
  • ahurayassax
    ahurayassax 13 Şubat 2019 - 21:25okur gibi yapın, video çekiyoruz.
    +6

Tüm Yorumlar

  • kaatill
    kaatill 14 Şubat 2019 - 00:01Alışmadık götte don durmaz aga... Gelen kitle az çok telefonlardan belli.
    • TekyolPuyol
      TekyolPuyol 13 Şubat 2019 - 22:07şaşırmışlar vallahi şaşırmışlar.
      +1
      • asianlover
        asianlover 13 Şubat 2019 - 21:46o değil gelen tipler hep aynı kafede nargile fokurdatan kısa çıplak bilek dar pantolon giyen tipler bunlar kitap okusa ne olur :D
        • ahurayassax
          ahurayassax 13 Şubat 2019 - 21:25okur gibi yapın, video çekiyoruz.
          +6
          • hellxy
            hellxy 13 Şubat 2019 - 20:59güzel bir şey lan. bok atmayın
            -1
            • kingfu
              kingfu 13 Şubat 2019 - 17:36kağıthanede belediye berberlere kütüphane yapmış.gecen tras olurken gordum
              • massarq
                massarq 13 Şubat 2019 - 16:41şu dükkana 2 sene sonra git tekel şarküterici olmuş
                +2
                • alperunal
                  alperunal 13 Şubat 2019 - 16:27Berberde gecen sure 0.5 - 1 saat romanin ne kadarini okuyacak aq
                  +2
                  • sealand
                    sealand 13 Şubat 2019 - 16:26kitapları koymuşsun o müzik ne amk kitap okurken pop müzik mi dinlenir amıklar
                    +10
                    • moneytalks
                      moneytalks 13 Şubat 2019 - 16:24tom hardy ne hallere düşmüş vay be
                      -1
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...