Celal Öz - Sana Çok Bağlıyam (Beyin Yakan Klip)

CreMaToRiuM CreMaToRiuM diyor ki;
Başkasına adına utanma duygusunu yoğun olarak yaşadığımız bu düşük bütçeli müzik klibinde Celal abimizin özgüvenine de bi yandan hayran olacak ama yine de utanmaya devam edeceksiniz. Teyzeyi bu olaya dahil etmek için nasıl bi yöntem uyguladılar bilmiyorum ama bana silah zoru kullanılmış gibi geliyor.

Karşınızda "Celal Öz - Sana Çok Bağlıyam" .....
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: celal öz dansçı teyze dans klip video müzik pop türkü şarkı cringe utanma
26 17 Mart 2019
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • jemjem
    jemjem 17 Mart 2019 - 15:30teyzemi pikniğe gidiyoruz diye alıp tatsız bir ortama sokmuşlar [ispiyonla]
    +18
  • jigs4w
    jigs4w 17 Mart 2019 - 14:34Bir insanın bunu yapabilmesi için ağır beyin hasarı olmalı başka türlü böyle bir şeye kalkışamazsınız.İzlerken sürekli utanıyorum amk ya bitin artık yeter. [ispiyonla]
    +10

Tüm Yorumlar

  • lpgliufo
    lpgliufo 23 Mart 2019 - 05:33bence orjinal bir çalışma [ispiyonla]
  • karsracist
    karsracist 19 Mart 2019 - 20:52Can Sungur versiyonu güzeldi, orijinali bildiğin trajik [ispiyonla]
  • temelim
    temelim 18 Mart 2019 - 23:38Beyin Yakan Klip denmiş fakat yakmayı bırak klibi izlerken adeta beynimin içinde nükleer bomba patladı. [ispiyonla]
  • agresifdavsan
    agresifdavsan 18 Mart 2019 - 18:43Millet aç aç... Bir şekilde yırtmanın çaresini arıyor. Teyzenin de klipte oynarkenki motivasyonu budur diye düşünüyorum. [ispiyonla]
  • profesöriterol
    profesöriterol 18 Mart 2019 - 12:24Bir tek ben mi beğendim [ispiyonla]
    +1
  • doktorziker
    doktorziker 18 Mart 2019 - 11:22kötü bir şey söylemeyeceğim =) belki bir hastalığı falan vardır. olması lazım yani [ispiyonla]
  • beklemeyapma
    beklemeyapma 18 Mart 2019 - 00:42salvador dali gorse kiskanirdi :D [ispiyonla]
  • casss
    casss 17 Mart 2019 - 22:4420 saniye dayanabildim [ispiyonla]
  • cihanda
    cihanda 17 Mart 2019 - 22:34istemsizce bağımlılık yaptı açıp açıp izliyorum ... [ispiyonla]
    +2
  • oxygenedokuz
    oxygenedokuz 17 Mart 2019 - 21:38Olm bak dalga geçmeyin böyle bir şey çekmek isteseniz çekemezsiniz. söz, müzik, klip... yemin ederim böyle sofistike bir iş çıkartamazsınız. yaparım diyen denesin.. [ispiyonla]
    +5
© 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...