Cüce Kadınların Kavgası- Little Woman

aytuga aytuga diyor ki;
“Küçük Kadınlar: Dallas” Bri Barlup ve Emily Fernandez’i izliyor, Atlanta’daki zor zamanlardan başlayarak, her şey Teksas’ta daha büyük olmasa da, Lone Star State’teki yeni küçük hanımlarla bir şeyleri sarsmaya başladı. Drama kesinlikle öyle.
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: Little Women: Dallas Caylea and Tori Fight Over D'Quan Part 3 D'Quan cüce kavga kadın
0 15 Nisan 2019
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • alejandro_281
    alejandro_281 15 Nisan 2019 - 18:12cüce müce kayılır bunlara amk. [ispiyonla]
    +16
  • kedili
    kedili 15 Nisan 2019 - 18:20evet acaba ilk hangi sapık konuyu cinselliğe vurup cücelere hallenecek dedim, alejandro_281 vurdu. [ispiyonla]
    +13

Tüm Yorumlar

  • asianlover
    asianlover 19 Nisan 2019 - 03:01bunlardan anca meze olur [ispiyonla]
  • haydandumer
    haydandumer 16 Nisan 2019 - 11:35sakin ol çocuk kııız, bah buraa lümon seviyormusuuun [ispiyonla]
    +2
  • emrkbr
    emrkbr 16 Nisan 2019 - 11:0602:22 de wifi şifresi var. [ispiyonla]
    +1
  • acemi33
    acemi33 15 Nisan 2019 - 23:22dinleyin ulan develer size bir cuce maceramı anlatayım
    bundan kısa süre once yaklaşık 1 ay felan de bir siteden ogrenciyle tanıstım hos sohbet felan bunla ilk bululusmaya karanfile gideceğim
    neyse saati belirledik kız benden önce gelmiş
    nerdesin dedim dost kitap evinin onundeyim dedi bekle geliyom dedim
    tabi bundan once bana foto yollamıstı ama ben boyuna hiç dikkat etmedim ve hep yuz fotosunu yollamıstı
    boy kilo muhabbetine de girmiştirk 1,55 im dedi
    iyi dedim kurtarır aq
    velhasıl bunu aradım nerdesin dedim odedi beni gormemen imkansız
    ulan bi gittim yanına bunlardan bir tanesi gordum şok olum
    bir an arkamı doneyim siktir et dedim değmez bizim de arkadaş vardı arkada gördü beni kahkaha atıyor piç

    lan neyse selam melam bana dedi bi kafede oturalım
    yok dedim yuruyelim bi tuhaf oldum aq

    sakaryada bi çaycı var oraya kadar yurudum dedi dışarıda oturalım dedim yok içeride
    bi utanma bi sıkılma
    neyse bunla öbür hafta kurtulıuşta sesisz bi köşede buluştum ulan gören mören olur sapık felana çıkar adımız

    3 . buluşmaya eve gel dedim madem okadar görüştüm bari sikeyim dedim boşa gitmesin
    eve geldi bu başkladı 2 yıldır yapmıyorum felan
    dedim sorun değil zar zor ikna ettim kucağıma aldım odaya götürdüm
    neyse soyundu bu bir am var dili felan dışarıda dedim bu nasıl iş 2 yıl felan yapmıyorsa
    neyse dayılar buna sokmaya çalışıyom girmiyor tükürdüm felan yok
    kıza dedim ne ayaksın kasıyon mu felan yok uzun zaman yapmayınca boyle oluyor dedi
    dzorlaya zorlaya soktum ama haerbiden amı dar
    acıyor felan yavaş dedi biraz kal olyle felan dedi iyi dedim
    amı sıkıyor kobrayı dedim dur boşalim aq boşa gitmesin
    neyse bi çay içti,m kıza coşku geldi 2. istiyor
    2. yaptım gene durmadı
    başladık 3. ye tabi arada zaman farkı var
    bu beni boşaltman için yalaman felan lazım diyor ulan altıma alıyom kayboluyor zaten
    yalim felan dedim yalanacak gb değil am lahanayla marul gb bişey

    yıkandık o arada bir 2 dil attım yok sikerim dedim ne yalıyacam vurdum geçtim

    işim bitti ama bu kucağımdan inmiyor
    istedikçe istiyor
    lan dedim bu çeşme mi
    zaten altıma alamıyom kız kayboluyor sokarken bacağıma dikkat et diyor
    bunlar genellikle bacaklarında sorun oluyor galiba
    velhasıl
    aradan bi kaç gün geçti niyetin eve atmakmış felan dedi
    yok dedim istediğin zaman gel kal işte kem küm
    kız siktiri çekti boyuna bakmadan
    [ispiyonla]
    -4
  • havadardı
    havadardı 15 Nisan 2019 - 22:53Kavganın nedenini kısaca açıklayayım atarlı cüce zenci kadının oğlu ile evlenmek istiyor ama zenci kadın cüce kadını istemeyip hakarete varan konuşmalarda bulununca zıvanadan çıkıyor. [ispiyonla]
  • anexeiss
    anexeiss 15 Nisan 2019 - 22:30valla ben evet diyorum [ispiyonla]
  • antonyobalderesi
    antonyobalderesi 15 Nisan 2019 - 20:22olm çoğunuz şu karılar verse sikersiniz amk burada ingiliz kraliyet ailesi beyefendiliği yapıyosunuz mk :) [ispiyonla]
    +10
  • oxygenedokuz
    oxygenedokuz 15 Nisan 2019 - 20:14Açıklamadan bir bok anlayan var mı? Google'a mı çevirttin kardeş.. O açıklamayı kabul edeni eşşekler depsin. [ispiyonla]
    +1
  • seriflloyd
    seriflloyd 15 Nisan 2019 - 19:07çok sinirli acilen sikilmesi lazım. bunu çaycı hüseyine
    siktirecen
    ooohhh oohhhh diye diye o koca sesiyle bağıra bağıra siker
    valla önce bi
    posbıyıklarıyla ama göte paspas çeker asfafassagfafa :D

    @kedili, niye sapıkça olsun ki kardeş cüce insan değil mi onlar da kadın onların canı da yarak ister sonuçta. sen böyle her farklı olana ayrımcılık yaparsan boyu kısa diye sikilmeyecekse o zaman zencilerin de rengi farklı diye sikilmemesi lazım basketçilerin uzun diye sikilmemesi lazım vs. vs.
    [ispiyonla]
    +7
  • flightmode
    flightmode 15 Nisan 2019 - 18:58götü yere yakın olandan korkacan [ispiyonla]
    +1
© 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...