Trafikte Slalom Yapan Manyak Motorcu

vallamı vallamı diyor ki;
O neydi lan? Bir insan bu kadar mı canına susamış olur. Hadi kendi canını siktir et, başkalarına zarar vermiyeydi eyiydi
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: motorcu motor motorsiklet motosiklet hızlı
0 29 Nisan 2019
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • oanniyah
    oanniyah 29 Nisan 2019 - 20:13izmirli çocuğun ölümünü gördükten sonra trafikte hız yapan herkese katil gözüyle bakmaya başladım.
    +8
  • kissmydick
    kissmydick 29 Nisan 2019 - 21:16yalnız adamın refleksleri,dikkati efsane ama oç olduğu gerçeğini değiştirmez.
    +4

Tüm Yorumlar

  • 80's child
    80's child 02 Mayıs 2019 - 00:37Yuksek dozda uyusturucu almis.
    • crazyboy89
      crazyboy89 30 Nisan 2019 - 13:13inşallah hızlı çekimdir
      +1
      • iiortagolgetirir
        iiortagolgetirir 30 Nisan 2019 - 11:12@daniska lan hızlandırılmış olsa diğer araçlar nasıl yavaş gidiyor amk
        bunun yaptığının iki katını yapabilecek orospuçocuğu tanıdığım var.
        yakın zamanda bir arkadaşın cenazesi var diye yazarsam da şaşırmayın.
        +1
        • daniska
          daniska 30 Nisan 2019 - 04:37y.....mı hızlandırılmış yağ gibi kayarak gidiyo
          • ruyshen
            ruyshen 30 Nisan 2019 - 00:11videoyu hızlandırınca çok mu havalı oluo amın oğlu, trafik en fazla 40 50 ile gidio bu kamilde 70 80 le solluyor işte.
            -1
            • konstantinlevin
              konstantinlevin 29 Nisan 2019 - 23:14İnşallah ölür
              • sh3ll
                sh3ll 29 Nisan 2019 - 21:42Video hızlandırılmış.
                • kissmydick
                  kissmydick 29 Nisan 2019 - 21:16yalnız adamın refleksleri,dikkati efsane ama oç olduğu gerçeğini değiştirmez.
                  +4
                  • sandik.patlatan
                    sandik.patlatan 29 Nisan 2019 - 20:59Bu ne olm çok mu zor aq ben bu hareketleri Volvo XC90 ile yapıyorum aq:ddd
                    -4
                    • benimadimcemil
                      benimadimcemil 29 Nisan 2019 - 20:43uc kere otobus arkasina reklam gibi yapistim izlerken. at olsa boyle hareket edemez vay pic.
                      +1
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...