Kendi Halinde Takılan John Cena'yı Feci Ayar Eden Mal YouTuber

vallamı vallamı diyor ki;
john cena bir cafeye bir şeyler almak için gelir. o sırada bir tane youtuber herif ''aa consina'' falan deyip sormadan etmeden adamın yüzüne yüzüne tuttuğu kamerayla çekim yapar.
cena, ne kadar efendice “Kim olduğunuz önemli değil, kimseye saygılı davranmıyorsunuz. İnsanlara saygılı davranın. Çektiğin video için teşekkür ederim" gibi yarı imalı yarı sitemkar şekilde uyarsa da mal youtuber çekim yapmaya devam etmiş. çekim yapan youtuberın konuşmalarından aksanından zaten ne bok olduğu belli.
Kategori: Televizyon
sitene ekle
Etiketler: john cena con sena wwe youtuber paparazzi
1 08 Temmuz 2019
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • fuanteina
    fuanteina 08 Temmuz 2019 - 17:28olm şu adamın gücünde olsa bizden biri hemen kameraya alan elemanı dövmüştü ama helal olsun medenice tepkisini koydu ve gitti [ispiyonla]
    +16
  • benimadimcemil
    benimadimcemil 08 Temmuz 2019 - 21:12kalite ile bokun konusmasi. [ispiyonla]
    +13

Tüm Yorumlar

  • sealand
    sealand 09 Temmuz 2019 - 16:33ne kadar medeni lan [ispiyonla]
    +2
  • kaatill
    kaatill 09 Temmuz 2019 - 11:16Arap yine bokunu çıkarmış. Kemal abi çok ileri görüşlüymüşsün. [ispiyonla]
    +1
  • TekyolPuyol
    TekyolPuyol 09 Temmuz 2019 - 00:42YARRAK gibi bir eleman videoyu çeken eleman ne bir R ile ne üç R ile, iki R ile net bir biçimde YARRAĞA benziyor videoyu çeken eleman. İğrenç. Video çeken insanları küçücük aklıyla trollediğini düşünen ve gündüz gözü elinde kamerayla ortalarda “landın,landın” diye yavşak yavşak gezen bir adet çirkin kıllı bir YARRAK hayal edin. Heh işte o bu eleman. [ispiyonla]
  • kazmatik
    kazmatik 09 Temmuz 2019 - 00:37Ulan ne kadar kibar, efendi adam hâlbuki ringde yer misin yemez misin ahahah oyunculuk böyle bir şey işte [ispiyonla]
  • osmozz
    osmozz 08 Temmuz 2019 - 23:00arap=ezik [ispiyonla]
    +5
  • benimadimcemil
    benimadimcemil 08 Temmuz 2019 - 21:12kalite ile bokun konusmasi. [ispiyonla]
    +13
  • 123asd123
    123asd123 08 Temmuz 2019 - 20:09Böyle yapılanları tepkiyi en iyi Eminem hayranlarına bir diss ile vermiştir. Bkz. The Way I am. [ispiyonla]
  • kakassss
    kakassss 08 Temmuz 2019 - 19:42jon bey başarısının sadece gücünden gelmedigini göstermiş [ispiyonla]
  • şişmanrambo
    şişmanrambo 08 Temmuz 2019 - 19:11Hiç bi bok anlamadım aq, [ispiyonla]
  • tash
    tash 08 Temmuz 2019 - 18:52“mo di aa eee aaa...” amk arabi.. [ispiyonla]
    +1
© 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...