Kendisini Dayaktan Kurtaran Esnafa Saldıran Kız

exixiz exixiz diyor ki;
Elazığ'da bir esnaf, yolda kız arkadaşıyla tartışan gence tokat atmış. Erkek arkadaşıyla tartışan genç kız önce yardım istedi, sonra yardım edenlere tepki göstermiş.
Kategori: Haber
sitene ekle
Etiketler: Elazığ esnaf kavga dayak
0 16 Temmuz 2019
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • kiradaoturanboga
    kiradaoturanboga 16 Temmuz 2019 - 02:08evlenmeden önce: erkek dediğin maço olacak, piç olacak yha.
    evlendikten sonra: kadınlara şiddet ühühühühü

    büyük konuşmak olmasın da elin kırosuyla bile isteye, güle eğlene evlenen sevgili olan kızlara zerre acımıyorum.
    +30
  • darkosman
    darkosman 16 Temmuz 2019 - 09:55esnaf abimizde fatality çekti..
    +12

Tüm Yorumlar

  • siktirlan
    siktirlan 17 Temmuz 2019 - 00:37dışarıda böyle salaklara müdahale edenler onlardan daha salaktır benim gözümde.sonra suçlu sen olursun. hiç umurumda bile olmaz amk. isterse öldürsün. kenarda çekirdeğimi açıp izlemek dışında kılımı bile kıpırdatmam.
    • kaatill
      kaatill 16 Temmuz 2019 - 22:53Amel defteri kapandı dayı o nasıl vuruş öyle
      +1
      • maviyilan
        maviyilan 16 Temmuz 2019 - 22:36Kız vur demiş esnaf abi sikip öldürmüş resmen
        +1
        • misugi
          misugi 16 Temmuz 2019 - 20:15Adam o tokatla kadrajdan çıktı video 10 dk daha uzun olsa bile kadraja giremeyecek kadar uzağa gitti bence.
          +1
          • woxfrost
            woxfrost 16 Temmuz 2019 - 19:05tc kadınları yeminlen bıktık sizden yeminlen
            +4
            • gx2gx2
              gx2gx2 16 Temmuz 2019 - 18:13keske kiza da caksaydi bi tane
              +5
              • tipico17
                tipico17 16 Temmuz 2019 - 14:21abinin eli ağırmış :D çocuğu ahirete intikal ettirecek valla tek tokatla
                +2
                • Aseriousman
                  Aseriousman 16 Temmuz 2019 - 13:20Beyler bu yüzden kadın ile erkek kavga ederken araya girmeyin, en fazla polisi arayın başka bir şey yapmayın.
                  +3
                  • jeanrenoo
                    jeanrenoo 16 Temmuz 2019 - 13:03kızların mallığının tescillendiği videolardan sadece birisi.
                    +7
                    • alkisinsesiyim
                      alkisinsesiyim 16 Temmuz 2019 - 11:50Adam hızını alamadı sanane amk ne karışıyon bak kötü sen oldun .
                      -1
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...