Cine5 - Şifreli Yayına Geçiş

hanzo.adam hanzo.adam diyor ki;
Cine5'in fırtına gibi estiği Netflix, YouTube hatta Digiturk'ün bile olmadığı yıllarda siyah kaliteli kutusu ile yayınların şifresini çözüp paralı abonelik ile izlenebiliyordu. Değişik deneyimleri bizlere yaşatan Cine5 sinema kuşağında şifreye girdiği anın görüntüsü. O zamanlar buna sahip olmak çok başka birseydi iPhone bile yokken insanlar böyle şeyler ile statüsünü belli ediyordu. Zenginlerde olan bir şeydi zaten introsunda külçe altın çeviren kanala bu yakışırdı.
Kategori: Nostaljik
sitene ekle
Etiketler: cine5 şifre sinema doksanlar kanallar televizyon
2 31 Temmuz 2019
Yorumlar
Yorum Yaz

Tüm Yorumlar

  • kahkahaa
    kahkahaa 02 Ağustos 2019 - 03:08O dönem Pentium 3 bilgisayarıma TV kartı alıp MoreTV programı ile Cine5'i çözmüş ve Emanuella ablamızı tüm ayrıntılarıyla izlemiştim, kendisi rahmetli oldu, hakkını helal et abla
    • kingfu
      kingfu 31 Temmuz 2019 - 22:2516 yaşında bi çocuk çözmüştü bunun şifresini.hatta ilk yıllarında ses şifreye girmezdi.kırmızı noktalı filmlerde ses net bir şekilde duyulurdu
      • mtakcd
        mtakcd 31 Temmuz 2019 - 17:10kahrolası zalim yıllar nede çabuk geçti lan.
        • sadrettin
          sadrettin 31 Temmuz 2019 - 16:47BT848çipset yaşınız kurtarmaz tbmm 01 ara beni bul.
          +1
          • er79
            er79 31 Temmuz 2019 - 16:35Amcamlarda vardı amk memlekete gittik bayramda gece 1 2 vardık Nese çıktık bunlara işte çay içip yatacaz yol yorgunuyuz kuzenim var benle yaşıt kız ozaman heral 10 11yaşlarındayız bir anda odaya girdi amca bak bizde cine5 var diye TV yi bi açtı amını sikeyim ölüm sessizliği oldu yıllarca aklımda kaldı o görüntü adam bilardo masasına yatırmış sarışın bi hatunu bam bam gömüyordu tahmini bi 10 saniye izledik ama sanki günler gibi geldi bana ogüne kadar babam tv de öpüşme sahnesi çıkınca etkilenmeyelim kiçüyüz daha ergenliğe girmemişiz diye kanalı değiştiren adamdı Nese babam amcamın ağzına sıçtı ama adam cahil işte kendi maç izlemek için bağlatmış ama cihazda ne şifre var ne yok bok utandığımızla kaldık
            +7
            • jeanrenoo
              jeanrenoo 31 Temmuz 2019 - 15:49az asılmadık kırmızı noktalı filmlerinde çizgili çizgili amk ne olduğu da belli değil. ama huzurlu yıllardı. geçim derdimiz yoktu. kendi yağımızda kavruluyorduk. ne güzel günlerdi be.
              +5
              © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...