Komedyen Louis C.K. - Kurban Bayramı

hanzo.adam hanzo.adam diyor ki;
Amerikalı dünyaca ünlü komedyen Louis C.K. kurban bayramını temel alan tanrıya kurban verme olayını İbrahim üzerinden anlatarak örneklendirerek komedi şovu ortaya koymuş, ülkemizde bu ve benzeri şekilde komedi görebilir miyiz?
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: komedyen kurban bayramı Louis ck kurbanlık adak
13 11 Ağustos 2019
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • witchdash
    witchdash 11 Ağustos 2019 - 11:19Arkadaşlar belki size saçma geliyor, saygısızca geliyor ama olaylar dışarıdan harbi böle gözüküyor ya.
    +24
  • manager
    manager 11 Ağustos 2019 - 18:18aynen böyle beyler. belki küfür edeceksiniz ama doğrusu bu. din saçma sapan bir olaydır. eksileyin amk. olay gerçekten böyle, hemde sadece kurban değil, her bir konu ayrı bir saçmalık.
    +18

Tüm Yorumlar

  • najaz
    najaz 13 Ağustos 2019 - 14:19Bugün bir adam bize gelip dese ki: "Ben tanrının elçisiyim; tanrıyla konuşuyorum, bunlar da emirleri ve yasakları". Onu derhal bir psikiyatri kliniğine yatırıp paranoid şizofreni teşhisiyle tedavisine başlarız. Bundan ikbinyıl önce ise, söylediklerine inanıp iman etmişiz. Adam aynı adam, aradaki fark bizim bilgi düzeyimiz. Daha çok bilip öğrendikçe, böyle ruh hastalarının söylediği yalanlara inanma olasılığımız da azalıyor.
    +2
    • solakzade
      solakzade 12 Ağustos 2019 - 01:54orospu çocuğu.
      -11
      • xcrazy
        xcrazy 12 Ağustos 2019 - 00:16tek tanrılı dinlerin temeli aslında çok çok eski yıllara gidiyor ve genelde hep aynı şeyler anlatılmış. her sonra gelen okuyup üzerine kendisi bir şey eklemiş ve kendisine göre yayımlamış. aslında okuduğunuz harry potter, yüzüklerin efendisi gibi serilerden hiç bir farklı yok. düşünsenize tek bir tanrı var örneğin musevilere deve ve domuz yemeyin demiş, müslümanlara domuz yemeyin demiş, hristiyanlara hiç yasak koymamış mesela. ayrıca kuran'da niye deve yasağı yok.. çünkü peygamber deve tüccarı ve arap bölgesinin olmazsa olmaz hayvanı deve. bunun değişmesi lazım ve değişiyor. aynı akp'nin işine gelmeyen yasaları değiştirdiği gibi.. bu çok basit bir örnek. gerisini araştırın okuyun, karşılaştırın. kendiniz bulun
        +3
        • macaron1
          macaron1 12 Ağustos 2019 - 00:01gaylerle taşak geçtiği bölümü daha komiktir, gülmekten ağladığımı hatırlıyorum. güzel dizidir açık fikirli yobaz olmayan kişilere tavsiye ederim.
          +7
          • siteningunesi
            siteningunesi 11 Ağustos 2019 - 19:16not funny
            -5
            • karacaa3
              karacaa3 11 Ağustos 2019 - 18:27geçenlerde bi haberde gördüm vegan bi aile çocuğunu sadece marulla beslemiş ve çocuk ölmüş hapis cezası almışlar. Kurban bayramının mantığına bakacak olursak herkesin et yemesi gerekiyor kardeşlerim. kestiğiniz hayvanın etlerini ayda yılda bir defa et yiyen ailelere dağıtıyoruz. bence kurban bayramı senede bir defa değil en az iki defa olmalı. hayvanı kesen kasabından dağıtan stklara kadar herkese teşekkür ederim
              -7
              • metilamin
                metilamin 12 Ağustos 2019 - 14:27sadece marulla mı beslemiş aksdhakjdhsakjhsjak veganlığı sen böyle mi sanıyorsun sjadjlsakjasjk amk salağı
                +2
            • manager
              manager 11 Ağustos 2019 - 18:18aynen böyle beyler. belki küfür edeceksiniz ama doğrusu bu. din saçma sapan bir olaydır. eksileyin amk. olay gerçekten böyle, hemde sadece kurban değil, her bir konu ayrı bir saçmalık.
              +18
              • gratthr0d
                gratthr0d 11 Ağustos 2019 - 16:15Müslüman bir ülkede İslam'a bu kadar laf edilmesi çok zoruma gidiyor.
                -14
                • hanzo.adam
                  hanzo.adam 11 Ağustos 2019 - 19:51Karına laf edilirken sesin çıkmıyordu.
                  +9
                • haykoturk
                  haykoturk 11 Ağustos 2019 - 16:37adam islamamı laf ediyot.. incilde böyle yazıyo dyor.. totonlamı izliyorsun..
                  +10
              • lonely00
                lonely00 11 Ağustos 2019 - 16:01Cem yılmaz bu herifi 3 kere cebinden çıkartır.
                -5
                • vulpes
                  vulpes 11 Ağustos 2019 - 11:40Kendisi komedyen ve cinsel tacizcidir. Not olsun.
                  -4
                  © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...