Arap Usülü Para Saçmak

vtec vtec diyor ki;
Bizim düğünlerimizde orkestradan 10-20 Tl'lik banknotlar 1 Tl'lik banknot olacak şekilde bozdurulur,davulcuya,oynayan dayıya,amcaya atılırdı..''Arap yağı bol bulunca güzel bi yerine sürermiş'' deyimini hatırlatarak,bir yandan da deyimin ne kadar haklı olduğunu ispatlayarak bu videoyu sunuyorum..Deyim demişken ''kucak dolusu para'' sözünün geldiği yerde bonus olarak videoda yer almaktadır..bu arada uslu bir çocuk olursanız videonun sonunda Mahsun Kırmızıgül-Kardeşlik Türküsünü arapça dinleyebilirsiniz.
Kategori: Çüşşşş
sitene ekle
Etiketler: oha para arap arabic düğün şarkıcı para saçmak zengin piçi şeyh kucak arap kızı bentley
6 12 Şubat 2011
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

Tüm Yorumlar

  • JacksonBoB
    JacksonBoB 09 Nisan 2014 - 18:18bunu yapabilmek için çok çalıştı [ispiyonla]
  • kirmizisortli
    kirmizisortli 31 Ocak 2014 - 11:11Bi an 00:51'de yaptığı hareketle bu adam gerçekten para sıçıp götünden de çıkaracak sandım... [ispiyonla]
  • sedif
    sedif 08 Ocak 2014 - 19:410:29'da da "neden az getirdin olum" diyerek yardimcisina kiziyor. [ispiyonla]
  • roberito
    roberito 17 Aralık 2013 - 01:54yakındır, filistin, suriye durumuna düşmeleri, o zaman bu saçtıkları paranın milyonda birini dilenen sikiğe dönüp bakmamak gerekir işte, bu yarraklar kendi muhtaç olduğunda "müslüman kardeşiyiz" der, bu arada @shalle2630
    dediğin sikik yoruma katılmıyorum zaten, ama bir şey sorayım bu durumda olup böyle para savurmak mı isterdin? senin ve senin gibilerin soyu para içinde çürüsün yavşak herif
    [ispiyonla]
  • mtakcd
    mtakcd 16 Kasım 2013 - 15:08israil az bile yapıyo bu amcıklara [ispiyonla]
    +1
  • mooondar
    mooondar 14 Kasım 2013 - 22:16Ulan arkadas kariya bak ya cok sakin para saciyor pardon siciyor resmen ulan o kadar parayi sacsam cikartir yuzune yuzune vururum.... Parayi [ispiyonla]
    +2
  • mamasita
    mamasita 11 Kasım 2013 - 16:54hepimiz kardeşiz bu öfke ne diye [ispiyonla]
    -1
  • shalle2630
    shalle2630 16 Ekim 2013 - 05:36ataturk olmasaydi bu paralari biz sacacaktik [ispiyonla]
    -9
  • kenankomutann
    kenankomutann 04 Ekim 2013 - 09:51latif dogan [ispiyonla]
    +1
  • colossus
    colossus 24 Eylül 2013 - 20:49Lan haram deyip içmiyorda bu... bu kafaya nasıl ulaşıyor? ha içse alkolü, derki kendimi kaybettim bir kamyon para saçtım geldim... ama içmiyor hacı... lan bu nasıl...Bırak!!! a.q... lan!!! tamam bırakın tamam sakinim... lan!!! tamam tamam.... [ispiyonla]
    +7
© 2004 - 2014 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola' nın formülü ile aynı yerde saklıdır...