Ayaklı Wikipedi Kilisli Filozof Coşkun

tırtkadın tırtkadın diyor ki;
Öyle bir insan düşünün ki ne sorarsanız biliyor, bilim kurgu filmlerindeki herşeyi bilen makineler gibi, günümüzde ise bu örneğe canlı wikipedi diyebiliriz, bu arada muhabir de ayrı bir paylaşım konusudur bence...
Kategori: Çüşşşş
sitene ekle
Etiketler: filozof coşkun canlı wikipedi röportaj
5 05 Mayıs 2011
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • kaybolmayan pena
    kaybolmayan pena 05 Mayıs 2011 - 17:07"Van Gölü'nün kilometresinin uzunluğu nedir?" Ne demek lan. Bunu anlayıp cevap verdiği için dedemizi ayrıca alkışlamak lazım. [ispiyonla]
    +23
  • fifa07ninkalecisi
    fifa07ninkalecisi 05 Mayıs 2011 - 17:54Sabahları bal,keçiboynuzu yedim ve bunların bir çoğu bedavaya geldi... [ispiyonla]
    +10

Tüm Yorumlar

  • istikbal38
    istikbal38 16 Eylül 2011 - 06:59lan muhabirde cillop gibi amca sen genç olsan varya diye aklından neler geçirdi bilemem ama iş koydu amcaya orası kesin ..yazık olacak muhabire gençliğine doyamadan güm yüzü göremeden kara toprak alacak eğer amcaya yanaşırsa hali duman..ulan adamın yedikleri direk roket yakıtı anasına satayım. [ispiyonla]
  • ibo07
    ibo07 12 Mayıs 2011 - 14:18Amcam bir ara teyo emmi gibi konuşmaya başladı :))) Kız zaten yayını hemen kesti ve dediki: amca kadınları mutlu eden şeyi ver bana :)))) [ispiyonla]
  • eagleali
    eagleali 11 Mayıs 2011 - 12:30bu kız coşkun amcaya verir... [ispiyonla]
  • etipuf
    etipuf 10 Mayıs 2011 - 14:19Abiler bu kız normal mi? [ispiyonla]
  • etipuf
    etipuf 10 Mayıs 2011 - 14:17Spikerin Türkçesine hayranım: "Van Gölü'nün kilometresini uzunluğu nedr?" Valla amcaya helal olsun bu soruya bile cevap verdi ya! [ispiyonla]
    +1
  • flush
    flush 09 Mayıs 2011 - 22:27yayının banttan olması bize birşeyler anlatıyor. [ispiyonla]
  • sosyal munzevi
    sosyal munzevi 09 Mayıs 2011 - 21:15amca bence tur otobüsü şoförlüğünden emekli. [ispiyonla]
  • asoasoaso
    asoasoaso 09 Mayıs 2011 - 20:34ya ben bu amcadan çok kıza odaklanmak zorunda kaldım kafayı yedim galiba.kendi kendime sinir oldum harbiden [ispiyonla]
  • kekomania
    kekomania 07 Mayıs 2011 - 19:22kızım ne deyü şaşırdın o kadar? o mesir macunlarına, ballara, kaymaklara az bile 20km. [ispiyonla]
  • Evergreen
    Evergreen 07 Mayıs 2011 - 14:25Van gölünün kilometresinin uzunluğu nedir? [ispiyonla]
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...