Kaplumbağa ile Tavşan

MzrkbL MzrkbL diyor ki;
80li yıllardan hatırlayacağınız bizlere Trafik Kurallarını öğreten bilge Kaplumbağa ve Tavşan klibi. 80-90 yılları arasında çocukluğunu yaşayanlar kesinlikle izlesin!!
Kategori: Nostaljik
sitene ekle
Etiketler: trafik kural90ları tv1 trafik tavşan kaplumbağa kaplumbağa ile tavşan erol günaydın
36 30 Ekim 2008
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • condor
    condor 10 Eylül 2008 - 19:59mna kodugumun arsiz tav$ani...Ziplayarak gecerim diyo utanmadan.Ulan ibne, kaplumbaga isini gucunu birakip sana bisiler ogretmeye calisiyo sen hala isin fitneligindesin... [ispiyonla]
    +5
  • burock87
    burock87 29 Ekim 2008 - 03:05"bir taşıt yavaş da gelse önünden geçmek tehlikelidir. gördüğün gibi arkasından hızlı bir taşıt gelebiler." [ispiyonla]
    +3

Tüm Yorumlar

  • magoria
    magoria 15 Ocak 2014 - 05:37Seslendiren de Erol Günaydın'dı. Onu hep o yıllardan bu yana sevmemin sebebi bu reklamları olsa gerek :) [ispiyonla]
  • Silvio35
    Silvio35 17 Mayıs 2013 - 12:07ne kadar zıplarsan zıpla, sona düşer son damla. mına godumun davşanı ! [ispiyonla]
  • maacırnouma
    maacırnouma 16 Mayıs 2013 - 02:14bu erol günaydının sesi de (kaplumbağa) her yere gidiyo be abi [ispiyonla]
  • Silvio35
    Silvio35 02 Eylül 2012 - 12:52ulan hangi yaya geçidinde ya da okul geçidinde araçlar duruyor ?
    ışıklarda bile durmuyorlar amk, avrupa mı burası !
    [ispiyonla]
  • zafer3507
    zafer3507 13 Kasım 2011 - 22:17Arabaları havuç olarak görmek istiyorum... [ispiyonla]
  • csakizli
    csakizli 08 Ekim 2010 - 23:35"çok sıkıyodu be abi" versiyonu vardır bir de bu trafik reklamlarının, akla zarar.hatırladıkça tüylerim diken diken oluyo.. [ispiyonla]
  • Antitartar
    Antitartar 04 Ekim 2010 - 16:29Vay lan insan duygulanıyor aq [ispiyonla]
    +1
  • camaro06
    camaro06 14 Eylül 2010 - 21:41bu fona ne oldu acep [ispiyonla]
  • dargan
    dargan 03 Eylül 2010 - 13:46Milletin kafa yaptığı psikadelik müzikleri bize zorla dinletmişler [ispiyonla]
    -1
  • sakal
    sakal 21 Nisan 2010 - 12:55harbiden ozamanin sarkilari korkutucuymus. ayrica bunu okadar net hatirliyorum ki 80 lerde olmasina ragmen ozaman icin bile oldukca kalitesiz bir cizgifilmdi. ama cidden ogreticiydi. Bide yaya gecidinde durun lan birakin yayalar gecsin. Ondeki araba yol veriyosa arkada manyak gibi korna calmayin. [ispiyonla]
© 2004 - 2014 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola' nın formülü ile aynı yerde saklıdır...