Karadenizli Mühendisin Tepkisi

taka taka diyor ki;
Discovery Channel'da bir Karadenizli mühendis.. Malzemeyi az az veren firma yetkililerine kızıyor, aman kızdırmayın abimizi o marmarayı varya o marmarayı hah ondan işte neyse evet..
Kategori: Türk İşi
sitene ekle
Etiketler: karadenizli mühendis marmaray discovery channel laz
22 01 Eylül 2011
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • Asturias
    Asturias 02 Eylül 2011 - 18:50güzide abimizin mühendis olmadığını anlamak için baret rengine gerek yok. mühendis gidip de orda bağlayan adam bana malzeme verin diyen adam olmaz heralde. abimiz candır işini layığıyla yapmaya çalışandır o başka. [ispiyonla]
    +20
  • hknzr
    hknzr 02 Eylül 2011 - 00:28İngilizce alt yazıdan anladım lan mevzuyu.. Ama abimi yine de seviyorum :) [ispiyonla]
    +11

Tüm Yorumlar

  • sarhoskurbaga
    sarhoskurbaga 25 Eylül 2011 - 15:42Lazı keşfedin. [ispiyonla]
  • ken master
    ken master 09 Eylül 2011 - 10:20just one just one, ha uşak... [ispiyonla]
  • vsnw
    vsnw 05 Eylül 2011 - 13:25adam haklı kaç para o şey yaa, sayııyla mı veriyular [ispiyonla]
    -1
  • ewreem23
    ewreem23 04 Eylül 2011 - 11:39Arkadaş bir kere gurbetçi değil, orasıda Marmara denizi olayda sanırım deprem mevzusunda fay hattının haritasının ve son faaliyetlerinin görüntülenmesi. Helal kardeşim bunlar cimri :) [ispiyonla]
    -2
  • kaçkarlı
    kaçkarlı 02 Eylül 2011 - 19:11haklı abi herif. bi de bunun kaptan versiyonu var. "ha burada gemi kullanmak mayun tarlasundan geçmek gibi" [ispiyonla]
    -1
  • Asturias
    Asturias 02 Eylül 2011 - 18:50güzide abimizin mühendis olmadığını anlamak için baret rengine gerek yok. mühendis gidip de orda bağlayan adam bana malzeme verin diyen adam olmaz heralde. abimiz candır işini layığıyla yapmaya çalışandır o başka. [ispiyonla]
    +20
  • cumok org tr
    cumok org tr 02 Eylül 2011 - 18:067/24 izlerim bunu nasıl kaçırdım. [ispiyonla]
    +3
  • taka
    taka 02 Eylül 2011 - 14:53Sırf sempatik diye bu abimizi alkışlarlayaşıyorum sitesine eklemek istedim,espiri yapacam absürd gözükecem diye o kadar saçma salak yorumlar yapılmışki eklediğime pişman oldum,ayrıca site adminlerinin benim eklemediğim ''LAZ'' taginide videoya eklemeleri cabası,Karadeniz'in tümü laz değildir sayın admin ve yorumcular,bu saygıdeğer ve çok sevdiğimiz topluluk Doğu Karadeniz'in belirli bölgelerinde yaşamaktadırlar meraklısı için http://tr.wikipedia.org/wiki/Lazlar ..Mühendisler sarı takmaz beyaz takar vs benim bilgimin olmadığı bi konu eğer orada bi yanlış bilgilendirme yaptıysak affola. [ispiyonla]
    +2
  • ay dede
    ay dede 02 Eylül 2011 - 13:56Abime saygılar gurur duydum ciddiyim :) [ispiyonla]
  • freya
    freya 02 Eylül 2011 - 04:54en güzel dizi doktorlarmış bunu artık anladım:) discovery'de laz müteahit görünce nasıl heyecan yapıyorsak bir gün doktorlar abc'de yayınlandığında da aynı coşku içimizi kaplayacak.. [ispiyonla]
    +4
© 2004 - 2018 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...