Halil Sezai Sarhoş Olursa Ne mi Olur?

Levi Levi diyor ki;
Disko Kralı'nın yılbaşı özel programına katılan halil sezai ye çalışmadığı yerden bir soru sorulmuş ve de alkolünde etkisiyle kilitlenmiş demek isterdim lakin açıkcası adamın sarhoş ya da ayık hali arasında çok da bir fark yok. Sonuç olarak konuşmak için değil şarkı söylemek için doğmuş adam. Başka bir iş yapsa acından ölebilirmiş.
Kategori: Televizyon
sitene ekle
Etiketler: halil sezai okan bayülgen disko kralı sarhoş
9 31 Ocak 2012
Yorumlar
Yorum Yaz

Tüm Yorumlar

  • KullaniciAdim
    KullaniciAdim 01 Mayıs 2012 - 18:58Sevgili dünürümdeki gerzek rolündeydi O zaman daha sempatikti git bi tıraş ol . ( Eksilemeyin şarkılarını seviyorum yerden yere vurmuyorum ) [ispiyonla]
    +1
  • sadrap
    sadrap 08 Mart 2012 - 17:53karı kim lan?? [ispiyonla]
    +9
  • darkseptember
    darkseptember 28 Şubat 2012 - 14:34- sieelieeeaaağn.. [ispiyonla]
    +14
  • fenomen220
    fenomen220 25 Şubat 2012 - 00:26hasta lan bu [ispiyonla]
  • CahilSıtkıTarhanacı
    CahilSıtkıTarhanacı 21 Şubat 2012 - 14:58ben sezainin yerinde olsam ; bunları boşver, memeni göster, arkanı dönde bana bi yol ver der olayı bitirirdim.. [ispiyonla]
    +21
  • coxefgun
    coxefgun 21 Şubat 2012 - 14:12gün itibariyle taklidini yapan şahan gökbakar ile aynı hatayı yapmış ve para kazanmak için farklı bir kimliğe bürünmüştür. aslında o haliyle uzaktan yakından alakası olmadığını düşünmekle beraber eski figüran günlerine dönmesini temenni ediyorum.

    para için o kılığa bürünüp o hareketleri yapacak 999.999 kişi bulabilirim diye bir iddia atsam ortaya her iddiasına girerim kazanırım.
    [ispiyonla]
    +6
  • Mcakman
    Mcakman 20 Şubat 2012 - 22:56Seven vardır sevmeyen vardır yargılayamam ama benim şahsi görüşüm 2 yıl önce dizilerde saf salak tiplerinde figuranlık yapan, 2. planda ekmeğinin peşinde koşan halil sezai nin birden aşık ergen triplerinde böğürmesi harbiden sinir ediyo.Benin bildiğim halil sezai şu video daki adamdır http://www.youtube.com/watch?v=HQV-SSIl39Y [ispiyonla]
    +1
  • sahin t
    sahin t 02 Şubat 2012 - 22:37Sarhoş olmayabilir; beni de böyle bi kadının karşısına oturtsalar ben de apışırdım. Normal bi durum.. [ispiyonla]
    +14
  • deep34
    deep34 31 Ocak 2012 - 22:29bu kadar çok içmeye devam ederse kendine yazık edecek... [ispiyonla]
    -17
  • kubelik
    kubelik 31 Ocak 2012 - 13:5300:21-00:25 arası gibi hayatım boyunca bir kez güleyim akabinde canıma kıyarım. [ispiyonla]
    +16
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...