Canlı Yayına Aniden Giren Ses - Efendim?

vogueman vogueman diyor ki;
Herşeyin mümkün olabileceği tek program olan Gerçeğin Peşinde' ye bu sefer de kim olduğu belirsiz bir ses katılıyor."Kim ben mi?" diye soracak kadar da kendine güvenen telefon konuğumuz, usta reji ekibi sayesinde anında yayından alınıyor.
Kategori: Salakça
sitene ekle
Etiketler: yalçın çakır canlı yayın efendim konuk gerçeğin peşinde
12 08 Şubat 2012
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • insanat
    insanat 08 Şubat 2012 - 18:02sitede yayınlandığı kadar flash tv de yayınlanmıyor bu program. yalçın çakır ın resmi sitesi oldu
    +13
  • gurselyigit
    gurselyigit 08 Şubat 2012 - 18:06bu programın rejisindeki elemanlar kaç para için yapıyo acaba bu işi yazık lan insanlar çok zor sartlar altında ekmek parası kazanıyo :(
    +5

Tüm Yorumlar

  • gkhn
    gkhn 09 Mart 2012 - 01:44teyze mikrofana nefes alıp veriyor sanırım
    • kıllananadamınarkadaşı
      kıllananadamınarkadaşı 19 Şubat 2012 - 16:49çok tehlikeliymiş çünkü, dinleniyo olabilirler heralde
      +1
      • böğürtlen
        böğürtlen 09 Şubat 2012 - 20:10hangi ünlüye benziyomuş lan bilene €uro mu veriyo yalçın abi
        +3
        • mabelarapkızı00
          mabelarapkızı00 09 Şubat 2012 - 13:44O ses teyze görünümlü amcanın iç sesi !
          +3
          • xasuspro
            xasuspro 09 Şubat 2012 - 11:58kartel-evdeki ses
            +4
            • şıkır şıkır
              şıkır şıkır 09 Şubat 2012 - 11:00kadını 28. saniyeye kadar kadını fon fotosu sandım.
              • digesta
                digesta 09 Şubat 2012 - 10:46yalçın abinin gözleri falan ne olmuş ööle.. yalçın abinin ustalık zamanları sanırım..
                +4
                • tipitip_
                  tipitip_ 09 Şubat 2012 - 04:27"Kim ben mi?" diye sorduktan sonra bir de küfür patlatsa efsane olabilirdi.
                  +4
                  • choky
                    choky 09 Şubat 2012 - 02:02müziğin kattığı hava dağıldı. Efendim?
                    +1
                    • bemolex
                      bemolex 08 Şubat 2012 - 23:57Yalçın Abi sen Facebook MSN kırıyorsun kızın hesaplarını kırp baksaydın ya, milli hacker...
                      -2
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...