Kazım Gözütok - Düzgün Bacaklım

eapro eapro diyor ki;
Yetenek Sizsiniz Türkiye ile adını duyuran Kazım Gözütok Ban ban çiki çiki ban ban ve fıstık fındık şarkısından sonra Düzgün Bacaklım klibide adeta klipte kendisi ile savaşıyor Twitter ve Facebook adresinde bu şarkıyı Hülya Avşar'a yazmış olduğunuda belirtti. EA Productıons ekibi EA Games veya başka tabirlerle belirttiğiniz EA Ekibi klibin sponsoru oldu. Ayrıyetten klipte ikili Kazım Gözütok montajı uygulanmış birisi yetmiodu ikincisi çıktı adeta klip Ankara'nın çeşitli yerlerinde çekildi Düzgü Bacaklım dediği kişi ise Hülya Avşar olarak tabirleniyor. Türkiye bu klibi ve şarkıyı kaldıramayacak gibi iyi seyirler...
Kategori: Müzik
sitene ekle
Etiketler: kazım gözütok düzgün bacaklım panpam
8 09 Aralık 2012
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • mulayimters
    mulayimters 09 Aralık 2012 - 15:40ebenin amı productions kazım. [ispiyonla]
    +6
  • djnui
    djnui 09 Aralık 2012 - 14:33Vokalin girişinden sonra hemen kapattım, videoyu değil PC'yi, şuanda şamanizme başladım, bi manastıra kaydoldum, Tibet'teyim! [ispiyonla]
    +4

Tüm Yorumlar

  • suppiluliuma
    suppiluliuma 31 Temmuz 2013 - 06:15dan the automator'a benziyo bu adam ama biri gorillaz'a depeche mode'a müzik yapsın diye yaratılmış diğeri de 10 yılda bir açılan ajdar kontenjanını doldursun diye... [ispiyonla]
    +1
  • bumbumbum
    bumbumbum 23 Temmuz 2013 - 03:49adam 3.15te kurbağalama yürüyor saygıdan ne yapacağımı şaşırdım.. [ispiyonla]
  • Gosam-Soluyaman
    Gosam-Soluyaman 16 Temmuz 2013 - 12:49Kazım, eline vermek lazım [ispiyonla]
    +1
  • gezginabi
    gezginabi 15 Temmuz 2013 - 15:23nekadar tiksinsem de o kaleden ayağının kayıp düşüp beyninin pekmezinin akmasını istemezdim ! [ispiyonla]
  • hknisl
    hknisl 12 Aralık 2012 - 19:14Gidişat kötü. Birkaç yıla kalmaz Ajdarı arar hale geliriz herhalde :( [ispiyonla]
  • ercanöztürk
    ercanöztürk 11 Aralık 2012 - 10:58Acun bakta gör aq ne yaptığını.Nerede gereksiz insan varsa gereksiz özgüven aşıladın. [ispiyonla]
  • sinnerman
    sinnerman 11 Aralık 2012 - 01:20ulan komik desen değil güzel desen hiç değil ama bende bağımlılık yaptı amk. 10 kere izledim herhalde. kıyamet is coming. [ispiyonla]
    +1
  • mollamucerret
    mollamucerret 10 Aralık 2012 - 23:11elemanı hiç bi yerden tanımıyorum.piley butonuna tıklattım, müzik çok hoş güzel sonra başlığa baktım ne alaka lan çok güzel iş çıkar dedim amma lakinki öyle değilmiş anladım [ispiyonla]
    +1
  • makinacı89
    makinacı89 10 Aralık 2012 - 23:01Mümkünse Kazım Koyuncu'nun yan tarafta çıkmamasını sağlayalım!!!Buradan tüm yetkililere sesleniyorum!! [ispiyonla]
  • muslumce
    muslumce 10 Aralık 2012 - 22:07japonya japonya olalı böyle zulüm görmedi.. [ispiyonla]
    +1
© 2004 - 2014 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola' nın formülü ile aynı yerde saklıdır...