Günün En Çok İzlenen Videoları - 01.02.2014

Günün En Çok İzlenen Videoları - 01.02.2014 Alkışlarla Yaşıyorum diyor ki; Günün poponunda yer alan sitede en fazla izlenen videoları sizin için derledik. Etiketler: alkışlarla yaşıyorum günün en fazla izlenen videoları
Beykoz Belediye Başkanı - Beykozdakilerden Bi Bok Olmaz
dabbulu88 dabbulu88 diyor ki;
Beykozsporlu Futbolcular 100 yılını doldurmuş sayılı kulüplerden olan takımı için destek istiyor. Beykoz Belediye Başkanı Yücel Çelikbilek Beykoz halkına "Beykozdakilerden bir bok olmaz" diyor. Kategori: komik
Etiketler: bir bok olmaz beykoz belediye başkan hakaret Yücel Çelikbilek
51 01 Şubat 2014
Yorumlar
Yorum Yaz
yaz

En Popüler Yorumlar

  • elin herifi
    elin herifi 01 Şubat 2014 - 01:512008 de beko basketbol liginde oynayan Beykoz 1908 erkek basketbol takımı şuan Türkiye Erkekler Basketbol Bölgesel Ligi Grup 7 ta 11 maçta 11 mağlubiyetle devam ediyor.

    Futbol takımımız Bu herif gelmeden önce ozamanki adı Bankasya ligi olan lig için playoff oynuyordu bu sene 1. amatöre düştü. Bu kulüp 1908 yılında kuruldu beyler.

    Bundan öncekide akp li bir belediye başkanıydı muharrem ergül. Takıma destek verdi hiçbir siyasi fikriyle alakam olmasada hayatımda ilk defa aday olursa oy veririm lan belki dediğim yegane akpli oldu. Ama ikinci döneme bu Beykoz düşmanını getirdiler. Kendisi Beykozlu değil karslı o yüzden Beykozun parasıyla karsa park yaptırır.
    [ispiyonla]
    +21
  • rucken
    rucken 01 Şubat 2014 - 00:14adam net dağılın beyler [ispiyonla]
    +21

Tüm Yorumlar

  • ay1428255967
    ay1428255967 22 Mart 2014 - 03:17senı basa getıren beykozlu asagılarada ındırır sayın baskan merak etmeyın hadı beykoz bu bok a dersını verelım de anlasın kım bok kım kaka [ispiyonla]
  • ay1428255967
    ay1428255967 22 Mart 2014 - 03:16bu beykoz beledıye baskanı nasıl bır ınsan da bu kadar 300 bın beykozluya boyle bır yakıadırma soyleye bılıyor ..kendısı beykoz lu degıl galıba anlasılan ardahanın neresınden bu bok herıf [ispiyonla]
  • ay1428255967
    ay1428255967 22 Mart 2014 - 03:13sen kım oluyorsunda beykozluya boyle bır yakısdırma yapıyorsun beykoz halkı duydunuz bu adamı 30 mart da sandıga gomelımde anlasın terbıyesız ınsan [ispiyonla]
  • ay1428255967
    ay1428255967 22 Mart 2014 - 03:13sen den ne bok olduda beykoz halkından olmasın ..terbiyezık ınsan... [ispiyonla]
  • kuçukuçu
    kuçukuçu 03 Şubat 2014 - 16:03beykozda bu adam 1 oy alsa,gördüğüm her beykozlunun suratına tüküreceğim.. [ispiyonla]
    +1
  • pelinnay
    pelinnay 02 Şubat 2014 - 21:39beykoz tam neresi basi sonu yok kayip kita gibi [ispiyonla]
    -1
  • garadassak
    garadassak 02 Şubat 2014 - 02:21arayüz sikim gibi olmuş ve şu applicationda en güzel 2 yorum olayını getirin sitenin numarası o zaten [ispiyonla]
  • hknzr
    hknzr 02 Şubat 2014 - 00:59o beykozun doğal güzelliği, cazibesi olmasa senin gibi adamları zaten belediye başkanı yapmazlardı amk, belli ki karambolden gelmişsin. Beykoz stadında beykozspor-yozgat maçını izlemiştim. İlk defa gidecektim o stada. Pii bi de ne göreyim, stad stad değil ahır amk. dedim lan 100 yıllık beykozspor'a reva görülen stad bu mu? İçim acıyarak çıkmıştım oradan. stadın eskiliğinden değil amk son dakika penaltısıyla 2-1 yenilmiştik beykoza. [ispiyonla]
  • cevizsever
    cevizsever 01 Şubat 2014 - 21:36duymak için son sese ayaladım o da yetmedi kulaklığı taktım [ispiyonla]
    +3
  • Barry the cuda
    Barry the cuda 01 Şubat 2014 - 17:11Haklısın... Bi bok olsalar seni oraya getirmezlerdi mnkym. [ispiyonla]
    +4
© 2004 - 2014 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola' nın formülü ile aynı yerde saklıdır...