Günün En Çok İzlenen Videoları - 10.04.2017

Günün En Çok İzlenen Videoları - 10.04.2017
Günün poponunda yer alan sitede en fazla izlenen videoları sizin için derledik.

Aşırı Gerçekçi Recep İvedik Taklidi

10 Nisan 2017
senozgur senozgur diyor ki;

Taklitman TV nickli youtube kadanlının yayınladı ve Recep ivedik gerçek hayatta yaşasa TTNET Kullansa modemi bozulsa isyanını müşteri temsilcisine aktarsa ne olur, videosu. Gerçeğinden daha gerçek olmuş.

+13
ugor 10 Nisan 2017 - 01:16

1 güldük güzel taklit dedik 2.ye gülmeyiz 3. defa yüklerseniz çok pis küfür ederiz.

+10
deejaymixman 10 Nisan 2017 - 01:37

Gerçekten ttneti aradığını düşünen burayı terketsin lütfen

+2 Up Down
lach 11 Nisan 2017 - 09:51

tamam da o makyaj niye görüntülü mü görüşecen amk.

+2 Up Down
erdincs 10 Nisan 2017 - 23:40

mahalle baskısından gülemedim.

+2 Up Down
sizofrenikyazar 10 Nisan 2017 - 23:34

işimiz hücümüz gırgır şamata, bi sik üretmeyin amk.

+4 Up Down
kemalkılıcdaroglu 10 Nisan 2017 - 22:48

https://pbs.twimg.com/media/C9E0EsLXoAMzWD9.jpg

+3 Up Down
onemanband 10 Nisan 2017 - 21:26

Böyle ibnelere ayar oluyorum. Adamın işi o lan pezevenk, neden dalga geçiyosun? Neyin peşindesin? Aç da götüne yap recep ivedik taklidini embesil.

Geçenlerde bardağa isim yazılan kahvecide veledin birisi babasının yanında (muhtemelen de bilgisi dahilinde) bardağının üstüne Ossas isimli zencinin tam ismini yazmasını istedi. Çalışan da gelen şutu gayet güzel bi şekilde göğsünde yumuşatıp kalemi ve bardağı uzatıp "buyur kendin yaz istersen" dedi. sırada bekleyenler olarak biz güldük, baba oğul mosmor oldular.

İşte herkes böyle hazırcevap olamadığı için mecburen böyle dangalaklara sabretmek zorunda kalıyor. Zor iş.

+9 Up Down
brk1809 10 Nisan 2017 - 19:54

Recep İvedik ne ki aşırı gerçekçi takliti nolsun amk

+5 Up Down
edgar90davids 10 Nisan 2017 - 19:00

tamamda niye kıyafetini değiştin ? müşteri temsilcisi sadece sesini duyacak

+2 Up Down
mustafacetin894 10 Nisan 2017 - 17:58

vur vur zaten beyin yok kendim vurmuş gibi sevindim

serqkan 10 Nisan 2017 - 17:41

21. yy da hala telefon şakası mı? Çok aptalca. Tebrikler.

+1 Up Down
yok ulan işte 10 Nisan 2017 - 17:17

https://store.donanimhaber.com/87/4e/a8/874ea8f21ff099f8ab686f72b27d5ec7.jpg