Günün En Çok İzlenen Videoları - 12.10.2017

Günün En Çok İzlenen Videoları - 12.10.2017 Alkışlarla Yaşıyorum diyor ki; Günün poponunda yer alan sitede en fazla izlenen videoları sizin için derledik. Etiketler: alkışlarla yaşıyorum günün en fazla izlenen videoları
Kuşunu Yiyen Köpeği Av Tüfeği ile Vuran Aygır
nefer35medya nefer35medya diyor ki;
Görüntüde kuşuna kıyan köpeği kovalayan uzun uğraşlar sonucu yakalayan adam köpeği av tüfeği ile vurarak kıydı Kategori: haber
Etiketler: kuş köpek av tüfeği herif
0 12 Ekim 2017
Yorumlar
Yorum Yaz
yaz

En Popüler Yorumlar

  • dictummeumpactum
    dictummeumpactum 12 Ekim 2017 - 16:30Video açıklamasını okudum, burnum kanamaya başladı arkadaşlar. Sanırım beyin kanaması geçiriyorum. Öyle bir Türkçe'yi katledeyim ki dikkat çeksin, biri de buna yorum yazar hit alırım diye mi böyle saçma salak yazıyorsunuz, yoksa cidden seviyeniz bu mu lan. Nefer Türkçe öğren oğlum azcık.. [ispiyonla]
    +10
  • witchdash
    witchdash 12 Ekim 2017 - 16:10Kuşunu değil parasına kıydığı içindir o. [ispiyonla]
    +9

Tüm Yorumlar

  • avnokta
    avnokta 13 Ekim 2017 - 19:40@dictummeumpactum sen buralarda yenisin herhalde? [ispiyonla]
  • westxx
    westxx 12 Ekim 2017 - 21:19araya virgül koy virgül....tek nefeste okunmuyor soktugumun açıklaması [ispiyonla]
    +2
  • kombocahill
    kombocahill 12 Ekim 2017 - 20:52Helal olsun böyle adam sen misin adamın kuşunu yiyen it bak sonun kabristan oldu böyle adamları sevin bakın dostunun intikamını hemen aldı delikanlı adammış. [ispiyonla]
  • polisimdat
    polisimdat 12 Ekim 2017 - 20:05BÖYLE OLAYLAR GÖRDÜĞÜNÜZDE TEPKİ VERMEKTEN KAÇININ. MAL MISINIZ AMK KÖPEĞİ VURAN 300 LİRA CEZA ALIR, SİZİ VURSA KÖPEĞİ VURMA HÜRRİYETİNDEN MAHRUM ETMEKTEN ÖLMEZSENİZ SİZ CEZA ALIRSINIZ.ÜLKEDE HUKUK YOK BİR DE CANINIZDAN OLMAYIN. [ispiyonla]
  • kemall61161
    kemall61161 12 Ekim 2017 - 19:33Kısa geçiyorum, bir gün İngiltere' de balık tutuyorum, bir tane ingiliz çocukta tutuyor balık, ben tuttuğumu alıyorum o tekrar denize atıyor bana ''ııııı şuna bak'' edasıyla bakıyor, sonra oltasına bir balık takıldı ve oltası kopucak korkusuyla balığı tutup bi anda parçaladı... Neticede insanız sevdiğimiz şeyler için her an herşeyi yapabiliriz diye düşünüyorum... Adamın yaptığı kesinlikle yanlış ama ben yapmam kesinlikle yapmam deme insanoğlu... [ispiyonla]
    -2
  • otkmsb
    otkmsb 12 Ekim 2017 - 19:09cevap veriyorum A şıkkı kürdo [ispiyonla]
    +2
  • heheha
    heheha 12 Ekim 2017 - 18:44mâlum memleketlilerdendir [ispiyonla]
    +2
  • drhp
    drhp 12 Ekim 2017 - 17:39Kuş derken? [ispiyonla]
    +1
  • jemjem
    jemjem 12 Ekim 2017 - 16:55amına kodumun sözde hayvanseveri [ispiyonla]
    +2
  • dictummeumpactum
    dictummeumpactum 12 Ekim 2017 - 16:30Video açıklamasını okudum, burnum kanamaya başladı arkadaşlar. Sanırım beyin kanaması geçiriyorum. Öyle bir Türkçe'yi katledeyim ki dikkat çeksin, biri de buna yorum yazar hit alırım diye mi böyle saçma salak yazıyorsunuz, yoksa cidden seviyeniz bu mu lan. Nefer Türkçe öğren oğlum azcık.. [ispiyonla]
    +10
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...