Günün En Çok İzlenen Videoları - 28.11.2017

Günün En Çok İzlenen Videoları - 28.11.2017
Günün poponunda yer alan sitede en fazla izlenen videoları sizin için derledik.

Kocasının Borçlarını Ödeyen Kadın

27 Kasım 2017
siyahulan siyahulan diyor ki;

Borçları yüzünden bunalıma giren adamın yardımına vefalı hanımı yetişir ve olaylar başlar...

+22
devletbahceli 27 Kasım 2017 - 15:42

http://www.filmbilir2.com/hersey-kocam-icin-izle-18-film.html

+16
seyyarkurtadam 27 Kasım 2017 - 20:09

biz niye porno çekmeyi beceremiyoruz lan. bence yerli araba üretememekten daha büyük sorun. teknolojiye gerek yok, argeye gerek yok, fabrikaya gerek yok... vizyonsuzuz aq

vulpes 28 Kasım 2017 - 22:23

filme şöyle bi baktımda zengin herifle daha bi istekli sevişiyo

dean martin 28 Kasım 2017 - 19:09

eyy kılışdar esnaf senin yüzünden borç batağında,karısını satıyor

+2 Up Down
tipsiz cingene cocugu 28 Kasım 2017 - 15:45

Eheheh ne riyakarsınız lan. Adım gibi biliyorum böyle videolara bakıp asıldığınızı, bi adamın karısını siktiğinizi hayal ettiğinizi. Tıpkı tecavüzlere duyar kasıp tecavüz videoları izleyip asılanlar gibi. Yeni nesil üvey ana sikmeli filmlerle peşinizden geliyor.

+1 Up Down
buyrultu 28 Kasım 2017 - 11:22

senetli dayının zengin olduğunu kemerine taktığı arabanın anahtarından anlıyoruz.

jacobs 28 Kasım 2017 - 11:08

Android uygulaması ile gönderildi!  Türkiyede porno gelişemiyor çünkü bazı insanlar toplanıp burası Müslüman ülke zina yapıyorsunuz diye stüdyo binasını taşlarlar aq onun için.

+2 Up Down
erh1980 28 Kasım 2017 - 09:22

bence adamın borcu aynen duruyor, kadının verdiği sadece gecikme faizi

+1 Up Down
mrtasan 28 Kasım 2017 - 01:09

bu filmde koca rolündeki adam şu an fox tvde kadın dizisinde oynayan adam değil mi

feyyaz duman
https://www.fox.com.tr/files/Kadin-act-image-21d4d504-e990-4a4c-a338-89495f909492-mpositioned-256x295.jpg

+3 Up Down
mınakoyim 28 Kasım 2017 - 00:00

00:48 deki ışıldak bizde de vardı hatta 99 depreminde çadırda kalırken falan baya işimize yaramıştı sağolsun hem aydınlatıyor hem de 5 metrelik antenli radyosu ile haberleri dinletiyordu bize. Üstelik kırmızı renkli yanıp sönen acil durum lambası da vardı.

+3 Up Down
dgnonr 27 Kasım 2017 - 23:29

ooo yan meme

+3 Up Down
alycan07 27 Kasım 2017 - 22:19

borç yiğidin saksosudur .