Günün En Çok İzlenen Videoları - 30.01.2018

Günün En Çok İzlenen Videoları - 30.01.2018
Günün poponunda yer alan sitede en fazla izlenen videoları sizin için derledik.

Sevgilisine Sürpriz Yapmaya Çalışan Türk Kızı

29 Ocak 2018
karabukle karabukle diyor ki;

Sevgilisine kendini affettirmeye çalışan genç kız sevdiği çocuğun annesiyle plan yapıyor ve olaylar gelişemiyor...

+62
elpatron 29 Ocak 2018 - 23:06

Çünkü furkandan önce kalkan var

+29
floridakilos 30 Ocak 2018 - 00:34

Aybükede tam default türk kızı mk

30rasheed 03 Şubat 2018 - 12:51

@floridakilos

Son zamanlarda sitede rastladığım en yaratıcı yorum))

goddamnit 31 Ocak 2018 - 19:47

^yav anne tamam dedim^ haftasonları annem kaldırıken fiks cümlem :)

vulpes 31 Ocak 2018 - 00:30

Çocuğu uyandırmak için ömür boyu ne yalanlar söylediyse artık adam kızın geldiğine inanmıyo. İnanmadığı gibi dönüp bi bakmayacak kadar da emin. Klasik Türk annesi.

baytestosteron 30 Ocak 2018 - 23:31

34. saniyede yerdeki oyuncaklar da ne oluyor. Çocuk sevgilisinden ayrılınca kendini oyuncaklara vermiş:)

-1 Up Down
hakkıbulut 30 Ocak 2018 - 22:23

annesi çocuğunun adını söyleyemiyor. fouuggan gibi bir şey çıkıyor kadının ağzından.

+6 Up Down
husoo1945 30 Ocak 2018 - 21:50

nazif sen misin ?

ugurgallen 30 Ocak 2018 - 19:38

@elpatron yorumuna oy vermek için yeni üye oldum

+5 Up Down
MKursad 30 Ocak 2018 - 19:36

Android uygulaması ile gönderildi!  mk sonunda yataktan fırlayıp babafingoyu dikmiş ne var ve var?? diye bağırmasını bekledim

sahin141 30 Ocak 2018 - 18:38

Android uygulaması ile gönderildi!  Erkeğin trip atanıda değişikmiş aq dönsen ne olcak git falan de bari mal

therealist 30 Ocak 2018 - 17:38

@zoraki19, maalesef haklısın. Siken sevilir.