Günün En Çok İzlenen Videoları - 16.05.2018

Günün En Çok İzlenen Videoları - 16.05.2018
Günün poponunda yer alan sitede en fazla izlenen videoları sizin için derledik.

Ekmek Arası Künefe - Lübnan

15 Mayıs 2018
yazoo74 yazoo74 diyor ki;

Lübnanlı kardeşlerimiz künefeye farklı bir yorum getirmiş izliyoruz.

+29
malzemeci 16 Mayıs 2018 - 00:59

Yine içimi sıkıntı bastı amk, gelecek kaygısı mı desem işsizlik mi desem hastalık bir yandan. Amk yerinde ortalama bir şehirde istediğim bir mühendislik dalını bitirdim. Askerliğimi yaptım geldim. Belirli kariyer sitelerine Cv'mi bıraktım. Görüntüleniyor. Ne arayan var ne soran. Elle tutulur ne tecrübem var ne iyi derecede program bilgim. Tübitak projem var başkada yok. E şimdi diyorum adamlarda haklı amk senin neyini alsınlar torpilinde yok tanıdık üst düzey yönetici falan da yok. Bu sefer de özele girsen adam sikiyorlar bariz belli. Devlete gireyim diyorum bizim bölümün 3 5 ataması var. E kaldı geriye muvazzaf subaylık/astsubaylık, küçümsediğimden değil yanlış anlaşılmasın sadece kendi mesleğimi yapmak istediğimden diğer meslek dallarına zorunlu olarak yönelince canımı sıkıyor. Kardeş parada yokki yurt dışı yapayım, yada ingilizce kursuna gideyim. Yaz okuluna kalıyoruz, hamallık yaparak paramı çıkarıyorum. 8 sene yurtta kaldım, yeri geldi o kadar zorlandım ki anlatıp kafa sikmekte istemiyorum. O kadar zorlandığına değdi mi deseniz kesinlikle hayır. Benim gibi olan arkadaşlarım vardır hatta daha da kötüsünü yaşamış olanlar. Belkide anlattıklarımda kendini az yada çok görmüş olan vardır. Tamam da arkadaşlarım, abilerim, akranlarım, bu mesajımı okuyan her kimse , NEREYE KADAR?
Ego yoksunu bir insanım, stajımda bile o kadar çalıştım ki 9 kilo vermişim farkında bile değilim. İtibarı falan sikmişim, sadece ekmeğimin peşindeyim. Neyse ülkenin hali ortada zaten fazla uzattım , cümleten HAYIRLI RAMAZANLAR..

+12
moneytalks 15 Mayıs 2018 - 23:34

gece gece künefe videosu paylaşılır mı aq ya. şimdi antep fıstıklı dondurmalı bir tane olacaktı off off

inanabilenateyiz 18 Mayıs 2018 - 17:41

Android uygulaması ile gönderildi!  @malzemeci hacim hepimiz aynı durumdayız. senin skin tassagin sağolsun takma kafaya. oluruna bırak.

+2 Up Down
lord 17 Mayıs 2018 - 12:24

Android uygulaması ile gönderildi!  bu kazandibi yalnız

+1 Up Down
soulfinger 17 Mayıs 2018 - 02:05

hayatında künefe yememişlere gelsin

+1 Up Down
turinturambar 17 Mayıs 2018 - 01:55

@malzemeci,@satyriasis; arkadaşlarım lütfen umudunuzu kaybetmeyin. Ben de işsizim ve mühendisim. Mezun olduktan bu yana 1 sene oluyor. Ama kendi kendimize yapabileceğimiz çok şey var. Öncelikle haddim olmadan size tavsiyeler vermek durmundayım. Çünkü bu durumun getirdiği karamsarlığı çok iyi biliyorum ve sizi ondan uzaklaştırmam gerek.

Öncelikle, Jack London "Martin Eden"'ın kitabını okumadıysanız okuyun; çok zor durumlarda kaldığınızda oradaki karakter size ilham verecektir. Daha sonra ilk odaklanmamız gereken hadise ingilizce; bir mühendis olarak kendi alanımızla ilgili ingilizceye hakim olmamız gerekiyor. Bunu kendi kendimize öğrenebiliriz, dil okuluna gitmenize gerek yok. İlk önce "Learn Turkish with TurkishClass101" adlı youtube kanalından başlayın derim (dersi anlatan abla Türk). Daha sonra seviyenizi biraz daha arttırmak için internetten ingilizce makale okuyun. Az evvel bulduğum site "https://linguapress.com/inter.htm" . Google sadece "intermediate english articles" yazdım bu seçenek çıktı. (Google translate de kullanabilirsiniz; kalıp halinde oldukça iyi çeviri yapıyor artık.) Kendinizi dilin içinde iyice boğun; bilgisayarınızın dilini ingilizceye ayarlayın mesela; telefonunuzu da aynı şekilde. İngilizceyi hallettikten sonra istediğiniz her programı kendiniz öğrenebilirsiniz. "edx", "coursera", "kaggle" daha bunun gibi bir sürü beleş platform var programlama dili öğreten. Daha sonra bir sürü youtube kanalı var size bir programı en baştan ustalık seviyesine kadar öğreten. Mesela "solidworks" un kendi youtube kanalı var; traktörü,helikopteri daha nice endüstri ürününün en baştan nasıl yapılacağını anltıyor...

Çok uzattım. Demem o ki kendiniz meşgul edin dostlarım. Çok iyi biliyorum ailenin yanında işsiz işszi oturmanın psikolojisini. Ama aklımızı bu tür şeylerle meşgul etmemiz gerek umutsuzluktan çıkmak için. Umutsuzluktan çıkamamak çok tehlikeli.Bunlara yönelmek sizi umutsuzluktan çıkaracak kendinize güveniniz gelecek inanın bana.

+3 Up Down
interaktifhakan 16 Mayıs 2018 - 22:54

amına koyacam ya, sizin yorumlarınızı okuyunca bana da sıkıntı basıyor. sikeyim böyle geleceği

resesifkullanici 16 Mayıs 2018 - 20:56

Ümmet çalışıyor.

+1 Up Down
garipgurebayimben 16 Mayıs 2018 - 18:18

çıplak elle dokunuyor orospunun sıçmığı...

+12 Up Down
satyriasis 16 Mayıs 2018 - 14:58

seninle aynı durumdayım meslek alanımız da aynı. ama sen benden zannediyorum gençsindir. ben 28 yaşındayım. ve o bahsettiğin subaylığa falan başvurma şansım da kalmadı. zamanında senin gibi burun kıvırmıştım. şu an arıyorum. sana tavsiyem şu, tamam subaylığa veya mesleğin harici bir alana git ne duruyorsun gibi bir şey söylemeyeceğim. ama kesin emin olduğum bir şey var. fırsatları asla kaçırma. burun kıvırmadan önce ilerisini düşün. sonra benim gibi böyle ortada mal gibi kalırsın. işssiz güçsüz, işe yaramaz, sığıntı olarak yaşarsın

+4 Up Down
malzemeci 16 Mayıs 2018 - 13:59

Allah razı olsun sizden yorumlarınız için teşekkürler ,iyiki varsınız lan :)

+2 Up Down
lanbeyefendi 16 Mayıs 2018 - 12:48

@malzemeci, sende özele girip az paraya çalışacan o zaman kardeş. mühendisim diyorsun öyle ya da böyle bi yerden başlayacan.