Günün En Çok İzlenen Videoları - 24.06.2019

Günün En Çok İzlenen Videoları - 24.06.2019
Günün poponunda yer alan sitede en fazla izlenen videoları sizin için derledik.

Self Control Eşliğinde Alem Yapıp Seçim Kutlayan Yurdum İnsanı

24 Haziran 2019
exixiz exixiz diyor ki;

Laura Branigan'in seslendirdiği self control şarkısı eşliğinde kamyonet kasasında eğlenen yurdum insanlarını izliyoruz. Yurdum insanı yeter ki eğlenmek istesin.

+31
tatamurat 24 Haziran 2019 - 10:18

Android uygulaması ile gönderildi!  vice city tarlabaşı

+22
sh3ll 24 Haziran 2019 - 15:22

En azından vizyonlu bir şarkı seçilmiş.

+4 Up Down
pacificia 25 Haziran 2019 - 15:04

tarihimizin en karizmatik videolarından biri olabilir

+3 Up Down
insanlarasimitatanmarti 25 Haziran 2019 - 03:32

ulan yalan konuşmayın hepiniz özendiniz içten içe o arka kasadaki adam olmayı istediniz. eğlenmeyi unuttuk gülmeyi unuttuk her şeyi unuttuk amk insanız lan biz her ne kadar şahsi olarak gülsek eğlensek bile toplumsal psikoloji ve vaziyet hepimizi istemsizce sikiyor.

witchdash 24 Haziran 2019 - 20:52

@cilmax kamyonetten geliyor. Başka bir video daha vardı

nefena 24 Haziran 2019 - 19:51

Bune lan bu ülke harbi tuhaf amk:D:D:D

cilmax 24 Haziran 2019 - 18:47

Android uygulaması ile gönderildi!  müzik o arabadan gelmiyor olabilir mi?

+2 Up Down
torontospor 24 Haziran 2019 - 16:00

Ses sistemide kaliteli imiş.

+22 Up Down
sh3ll 24 Haziran 2019 - 15:22

En azından vizyonlu bir şarkı seçilmiş.

+1 Up Down
seriflloyd 24 Haziran 2019 - 15:00

ulan yine seksenlere döndüm. saçlarım aslan yelesi, filinta gibiyim. göbeğime kadar gelen derimontu çekmişim. altımda dar paça şalvar jeanim. kızların aklını alıyorum tam bi disco çocuğuyum. ah bu şarkılar.

+8 Up Down
dedekorktuk 24 Haziran 2019 - 13:31

Amına kodugmun delileri....not:cok özendim

-9 Up Down
TekyolPuyol 24 Haziran 2019 - 11:28

çomar sadece ak partide var değil mi sevgili tarraklar? sabahtan akşama kadar malum ırk diyip dalga geçtiğiniz insanlar sayesinde seçim kutluyorsunuz. Haberiniz olsun:)