Ses

  • Bağzı Şeyler - Zaten Kırılmış Bir Kızsın

    Bağzı Şeyler - Zaten Kırılmış Bir Kızsın

    Ömer Naldemir, Emre Sargın, Erdenay Taşçı ve Engin Hastürk'ten oluşan yeni gruplardan Bağzı Şeyler isimlerindeki iticiliğin aksine iyi, bol esintili bir şarkıyla çıkış yapmış. Çıldırmış bir vaşak gibi Kaybediyorum Artık seni bir çiçek yerine K...

    2 Yorum kaba herif kaba herif 25 Eylül 2016
    • 0
    • 0
    • 0
    • 0
    • 4
    • 8
    • 1
    0
  • Cenk Erdem - Sülük

    Cenk Erdem - Sülük

    Cenk-Erdem beylerin eskiden kalma bir muhabbetleri....

    17 Yorum dusko9 dusko9 23 Nisan 2016
    • 0
    • 0
    • 0
    • 1
    • 2
    • 4
    • 2
    18
  • Sadık Gürbüz - Hamburg Türküsü

    Sadık Gürbüz - Hamburg Türküsü

    Sevda Ve Gurbet Türküleri 3 - Ölüm Adın Kalleş Olsun Yonca A : 01. Huma Kuşu 02. Lümüne 03. Keban Dedikleri 04. And Olsun 05. Üşengeç Buğdaya Türkü 06. Hamburg Türküsü B : 07. İşsizlik 08. Gurbetçi 09. Garip 10. Bilirler Seni 11. Oğul...

    6 Yorum kemalkılıcdaroglu kemalkılıcdaroglu 16 Mart 2016
    • 0
    • 0
    • 0
    • 0
    • 0
    • 6
    • 7
    1
  • MT - Ana Ana

    MT - Ana Ana

    Mahlası Mt olan Murat Çam 1980 yılında trabzon'da doğan türk rapçi. 1999'da liseyi bitirmiş ve eğitimini devam ettirmek için hollanda'ya gitmiştir. burada tanıştığı yabancı arkadaşları sayesinde müziğe ilgi duymaya başlamıştır. hobi olarak ilgilendiğ...

    4 Yorum tırtkadın tırtkadın 26 Kasım 2015
    • 0
    • 0
    • 0
    • 0
    • 0
    • 7
    • 1
    0
  • Kadir Çöpdemir'den Beyaz Futbol Şiiri - Ara Gaz

    Kadir Çöpdemir'den Beyaz Futbol Şiiri - Ara Gaz

    Kadir Çöpdemir'in sunup hazırladığı Metro FM'de yayınlanan Ara Gaz adlı programa son aylarda futbola bambaşka bir yorum katan Beyaz Futbol ekibinin moderatörü Ertem Şener katılmış. Kadir Çöpdemir'de bir şiir okumuş. Dinleyelim.....

    14 Yorum telat abi telat abi 07 Nisan 2015
    • 0
    • 0
    • 0
    • 1
    • 7
    • 2
    • 2
    9
  • Ankara Oyun Havaları (200 Dakika)

    Ankara Oyun Havaları (200 Dakika)

    Ankara oyun havası seven arkadaşlar için kesintisiz 200 dk oyun havası hizmeti sunuyoruz buyrun efendim....

    11 Yorum angaralialemci angaralialemci 24 Mart 2015
    • 0
    • 0
    • 0
    • 0
    • 7
    • 8
    • 7
    1
  • Kadir Çöpdemir’den Beşiktaş – Liverpool Şiiri - Goodbye Liverpool

    Kadir Çöpdemir’den Beşiktaş – Liverpool Şiiri - Goodbye Liverpool

    Alamazdı elinden seni bir Allahın kulu,gömdük olimpiyata koskoca Liverpool'ü. Geldiler istanbul'a bir hava bir cakayla,hindi yiyeceklermiş böyle saçma şakaa. Ve kadir çöpdemir sizinle. Dip not : Tolgay attı golünü,çıkar pascal dalgayı......

    8 Yorum tırtkadın tırtkadın 16 Mart 2015
    • 0
    • 0
    • 0
    • 0
    • 1
    • 4
    • 6
    1
  • Nazım Hikmet - Hapiste Yatacak Olana Bazı Öğütler (Çetin Tekindor Sesiyle)

    Nazım Hikmet - Hapiste Yatacak Olana Bazı Öğütler (Çetin Tekindor Sesiyle)

    Nazım Hikmet'in mükemmel dizelerini Çetin Tekindor'un güzel sesinden dinliyoruz. Öyle güzel söylüyor ki Nazım Hikmet insanın hapis bile yatası geliyor. Şair olmak böyle bir şey,şiir olmak bir şey demek ki......

    19 Yorum gecmisinizi gecmisinizi 10 Mart 2015
    • 0
    • 0
    • 0
    • 2
    • 2
    • 1
    • 1
    57
  • Tupac Shakur ft. Müslüm Gürses - Until The End of The Gönül Nikahı

    Tupac Shakur ft. Müslüm Gürses - Until The End of The Gönül Nikahı

    Bu müzik için ne düşündüğünüz benim için gerçekten çok önemli. Bazılarına komik gelirken bazılarının ise gerçekten hoşuna gidecek diye düşünüyorum. Bence dinlemesi oldukça zevkli. Son olarak; arabesk rap var, arabesk rap var. Bir şarkıya iki baba faz...

    32 Yorum ezyafe ezyafe 06 Kasım 2014
    • 0
    • 0
    • 0
    • 3
    • 5
    • 7
    • 2
    22
  • Şantaj - Öptüm Say Gömdüm Bay - Tekno Rap

    Şantaj - Öptüm Say Gömdüm Bay - Tekno Rap

    Başlangıçta arabesk repe benzeyen fakat zaman geçtikçe hmm guselmiş denilecek nitelikte tekno rep. Repe yeni bir soluk getirmek isteyen Şantaj (kadircan) öptüm bay gömdüm say klibi çok ses getireceğe benziyordu fakat yıl 2014 olmuş soluk getirmemiş ...

    13 Yorum anneaagotumusil anneaagotumusil 14 Ekim 2014
    • 0
    • 0
    • 0
    • 0
    • 3
    • 8
    • 4
    0
  • Kanser Hastası Babası 10 Senedir Ölmeyen Adamın Dramı

    Kanser Hastası Babası 10 Senedir Ölmeyen Adamın Dramı

    İncisözlükten geleveraderesi nickli yazar bıyıklı genç forvet nickli incisözlük yazarının muhteşem yazısını seslendirmiş.vereceğim linkteki malum yazıyı bu seslendirmeyle senkronize bir şekilde okursanız alacağınız zevk,edebi tad kat be kat artacaktı...

    12 Yorum tırtkadın tırtkadın 13 Eylül 2014
    • 0
    • 0
    • 0
    • 0
    • 3
    • 2
    • 2
    0
  • Dizi İsimlerinden Şiir

    Dizi İsimlerinden Şiir

    Dizi isimlerinden oluşturduğu şiiri seslendirmiş.Baştan söylemeli komedi amaçlı yapılmış. "Aşk Emek İster" "Böyle Bitmesin" "Şubat"da "Bir Yastıkda Kocayalım" derken "Yol Ayrımı" olmasın "Başrolde Aşk" olsun hep yaşanmasın "Yaprak Dökümü" "Ley...

    17 Yorum livend livend 15 Ağustos 2014
    • 0
    • 0
    • 0
    • 2
    • 5
    • 9
    • 0
    0
  • Mehteran - Ah Bir Ataş Ver

    Mehteran - Ah Bir Ataş Ver

    Dünyada eşi benzeri olmayan Mehter Takımımız'dan Ah Bir Ataş Ver... Yüksek sesle dinlemenizi tavsiye ederim. Not: En baştaki klarneti Hüsnü Şenlendirici Çalmaktadır....

    7 Yorum turskasina turskasina 30 Temmuz 2014
    • 0
    • 0
    • 0
    • 0
    • 5
    • 2
    • 4
    1
  • Açmayalım Ramazanda - Metro Fm - Ara Gaz

    Açmayalım Ramazanda - Metro Fm - Ara Gaz

    Metro Fm Aragaz Programında, Kadir Çöpdemir'in günün anlam ve önemini anlatan edebi eseri. Daha önce paylaşılmadı sanırım hiç görmedim, dinleyin son derece keyifli....

    4 Yorum santiago1907 santiago1907 24 Temmuz 2014
    • 0
    • 0
    • 0
    • 0
    • 5
    • 4
    • 2
    1
  • Bir Küçücük Aslancık Varmış

    Bir Küçücük Aslancık Varmış

    Küçükken uyumamız için söylenen fakat bizi üzmekten daha beter yapan, belki çok ağladığımız içimizden seri katil çıksa kimsenin bir şey diyemeyeceği "Bir küçücük aslancık varmış" adlı çocuk şarkısını hem sizleri maziye hem de duygulandırmak istediğim...

    13 Yorum telat abi telat abi 25 Haziran 2014
    • 0
    • 0
    • 0
    • 1
    • 7
    • 6
    • 3
    12
Kapat
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...